kakkan1114

Alla inlägg under juni 2014

Av karin gustafsson - 7 juni 2014 15:33

var på liseberg som sagt och jag åkte helix två gånger och balder och många mera men orkar inte rabbla upp alla. Men helix var den bästa faktist över allt. tänk att jag vågade åka den blev lite förvånad över att jag åkte den faktist. Men det var lite läskig med lopparna och så men annars var den inte läskigt ett dugg.

Av karin gustafsson - 6 juni 2014 11:48

Godmorgon nu sitter jag på bussen på väg till Liseberg. Ska möta upp en kompis på radiomotet och sen åker jag med henne ditt och så ska vi vara där. Jag tror att vi ska åka helix och några till men vi får se. Uppdraderar mer sen

Av karin gustafsson - 5 juni 2014 17:28

På många skolor finns det gäng! Och typ om man har fel kläder på sig så får man massa skit. Det är inte rätt visst att om man bara har fel kläde stil som inte nån annan gillar ska man få skit för det då? Nej man ska inte få det. Ingen ska få skit bara man inte har märkeskläder. På min gammal skola var det så att om en tjej var rik och snygg och hade märkes kläder så samlades alla killar vid henne och dom som hade märkes kläder. Om man tycker att nån har fula kläder så ska man inte säga det man kan tänka det men aldrig säga det till nån. Det gäller alla. Man kan faktist bli sårad av en sån sak. Det är väl inte du som ska bära dom kläderna eller? Hon/han ska ha på sig vad som hälst. Tjejen kan väl ha killkläder lika gärna och killen kan väl ha tjejkläder. Bara man inte bär tjej/kill kläder ska man inte få skit och bli mobbad för det. Jag själv gillar när folk sticker ut lite exatra och så. Det är inte kläderna/ snyggheten som är viktigast på en person det är snällheten och personligheten som är VIKTIGAST

Av karin gustafsson - 5 juni 2014 16:56

Förlåt att jag inte har skrivit på dagen. Men nu lyssnar jag på Albin din soldat det är verkligen en sommarlov,fest låt. Den är hur bra som helst. Nästa fredag så kommer mirre till mig. Det kommer bli så spännande verkligen. Men nu ska vi ha gäster vi hörs

Av karin gustafsson - 4 juni 2014 10:59

Princess hade varit väldigt pigg på den andra ridlektionern och hade sprungit iväg med tjejen som red henne. Men när jag satt upp på princess och skulle rida henne så kände jag att hon var väldigt pigg. Men jag hade henne på inte så långa eller så korta tyglar lite mitt i mellan. Hon lyssnade på mig väldigt fint då för då kunde hon springa lite fortare och så. Det var den bästa ridlektionern med henne nånsin. Hon lyssnade på mig och jag kunde mjuk göra henne och så. Fick mycket beröm av ridläraren så det var kul.

Av karin gustafsson - 3 juni 2014 18:09

Just nu känner jag att jag måste ta en paus från bloggen! Bloggen kommer vara i gång på torsdag igen. Det har hänt flera saker men ni får ha det bra. Tänker inte ta upp något på bloggen det stannar hos mig och dom som vet det. Jag är ledens att jag måste ta en paus från bloggen men just nu känner jag att det är bäst så för mig:( :(

Av karin gustafsson - 3 juni 2014 18:06

Och igår fick vi ett sms av den ponnyns ägare och dom sa att han kunde komma den 13 till mig och jag blev så himla glad. Alltås så den kommer dagen efter jag har slutat skolan. Den andra nyheten var att det snart kommer ett föl och den kan komma när som hälst. Så spännande!!

Av karin gustafsson - 3 juni 2014 16:36

Hej idag har jag varit i skolan! Det var helt okej faktist han aldrig prata med min älskling i skolan. Men sen tog vi spårvagnen till marklandsgata och där köpte vi coola och kexchoklad. Men fick en till god nyhet idag men jag skriver det med den andra nyheten. I morgon är det onsdag och då går vi som vanligt till kl 15 sen får vi se vad jag hittar på. Nu ska jag snart byta om till stallet.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards