kakkan1114

Alla inlägg under mars 2013

Av karin gustafsson - 8 mars 2013 21:35

Hej idag va jag på SM invigningen med mamma och pappa var jätte kul. Sen sjöng Isak Danielsson i stallet och jag blev så chockad så jag sa inget när han kom in. I mån blir det och dra till Alingsås med familjen och umgås med släkten. Sen blir det väl och kolla på melodifestivalen finalen. Ska bli kul. Och lördag och fredag och söndag ska jag ju kolla på SM men några kompis man måste ju kolla in dom hur det går men glömmde ta kort idag när dom hoppade och på Isak Danielsson men tar kort på finalen på söndag. Hoppas att ni har haft det bra så puss på er

Av karin gustafsson - 7 mars 2013 19:23

Tjo nu ligger jag i soffan och Chillar lite och lyssnar på musik. I mån drar sm igång i billdals ridklubb ska åka ditt varje dag om jag hinner. Men självklart ska jag ta kort då. En i min klass som är som min bror blev sjuk idag så han kanske inte kommer i mån. Han måste komma annars kommer jag ha trågit men men det är inget och göra åt. Men nu ska jag lyssna vidare på musik och sen ska jag dra till min säng och läsa. Bjuder på en fin bild

Av karin gustafsson - 7 mars 2013 15:08

Hej nu sitter jag i taxsin på väg hem faktist nu. För första gången i mitt liv så ska jag faktist vara med på idrotten på onsdag. Då ska vi dansa pardans ska bli kul faktist och lära mig bygg igen. Men i helgen blir det att kolla på SM i billdals ridklubb ska bli skoj åker dit på söndag först hämtar jag min kompis och sen kör mamma oss dit. Men nu ska jag lyssna på musik. Puss på er

Av karin gustafsson - 7 mars 2013 10:26

Tjäna är i skolan och just nu har vi rast. Efter skolan blir det att gå med vovven med mamma sen blir det slappa efter som jag är trött idag och vill bara sova men det får jag inte. Men hoppas att ni mår bra för det gör jag i alle fall. Senare kommer ett inlägg med mode. Hoppas att ni gillar det. Men snart ska jag gå in på lekton det är bild.

Av karin gustafsson - 5 mars 2013 15:22

Hej ville bara säga att dumma ord och onöjdiga ord som vissa skriver på komentarena. Kan ni inte fatta att jag är inte gjord av stål eller gärn. Och jag är en hel vanlig 13 åring och kanske blir behandlad anolunda i skolan men jag skiter i det men jag blir värkligen ledsen när vissa skriver dumma komentarer och säger nåt dum om mig. Allså ni måste förstå hur jag känner mig i bland och dom som skriver elaka saker och onödiga saker tycker jag att dom ska sluta med. Och det som är värst är att dom inte skriver sitt namn i stället anonym. Om ni som
Skriver dumma saker till mig fortsätter så kommer jag ta en puse från bloggen eller skita i det. Hoppas att ni ska förstå hur jag känner mig nu. Puss på er

Av karin gustafsson - 5 mars 2013 07:45

Hej snart drar jag till skolan åker kl 8 ska bli jätte kul och bus med kompisarna idag igen. Efter skolan åker jag hem sen kl kvart i 7 så drar jag mej vidare till stallet med mamma och kanske pappa då ska jag rida på yammaha på en lekton idag. Jag tror att vi ska trava och skritta lite idag. För förra gången jag red på han så hoppade vi och han var jätte pigg då så vi tar det lite lungnare idag. Jag vet att jag har varit dålig med videoinlägg har fått många frågor om det nu så i mån eller idag så får ni ett videoinlägg. Måste gå nu ska sätta på min jacka och skorna. Puss på er.

Av karin gustafsson - 4 mars 2013 12:27

Hej mina söta läsare. Just nu har jag rast sen ska vi ha so. Skolan slutar kl 20 över 3 idag då ska jag hem och vila mig. Och i mån blir det ett ridpass med Yamaha med några andra. Hoppas att det blir lika bra som föra gången. Han va jätte bra lyssnade på mina hjälper. Men ja nu ska jag kolla på min kompis blogg så hörs senare. Puss pus

hej

Av karin gustafsson - 4 mars 2013 07:35

hej gör lite kort inlägg idag ska jag till skolan den slutar 20 över 3 i dag sen åker jag hem och tar det lungt. ett längre inlägg kommer under dagen

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards