kakkan1114

Alla inlägg under februari 2013

Av karin gustafsson - 11 februari 2013 19:46

en svart tröja med usa flagan på som är köpt i ny sen en tjock tröja och lite kort som det står abercromnie and fitch på och den är köpt där också sen mjukisar som är rosa och sen blåa vid bena och dom har jag gjort själv och en mössa med toffs där uppe som är köpt på hm och sen smink 

Av karin gustafsson - 11 februari 2013 19:39

hej har inte varit i skolan efter som vi har lov denna veckan så himmla skönt och ha lov. just nu sitter jag i soffan och gosar med hunden som jag passar och bloggar. I mån blir det och åka in till stan med mamma och klippa mig ska bli kul. sen ska jag kanske vara med kompisa och gå ut med hunden på onsdag åker jag till morfar och ska rida i gång nibea som inte har gått så mycket nu. I dag ska har jag varit med en kompis va och köpte godis i skinebo och sen gick jag ut med voven och messat med min kusin. Jag har fått komentarer att jag ska göra video inlägg och hissa och dissa mitt smink och vem jag gillar nu och att ni skulle få ställa några fråger till nån av mina vänner. självklart kan jag göra det men det kanske inte blir så långt men håll utsikt för det kommer efter det här in lägget puss på er

Av karin gustafsson - 10 februari 2013 18:33

Hej. Bloggen skulle bara brätta att min bästa vän har fått somna in för evigt i dag. Han var så himmla gosig jag pussade han ofta på mullen och han gjorde aldrig nåt dumt måt mig när jag red han och det var den hästen jag lärde mig rida på. Utan han kanske jag aldrig skulle komma dit jag har kommit i dag och tack vare han så är jag duktig på att rida och att jag vågar rida alla hästar nu. Jag ville bara säga att jag saknar dig att du ska villa i fred och att du ska tängka på mig. Här kommer några billder på han och mig.

Av karin gustafsson - 9 februari 2013 20:43

Hej nu sitter jag i soffa. Och myser med familjen och käkar godis och chips och kollar på melodifestivalen. I mån ska jag inte göra nåt. på tisdag ska jag klippa mig en ny frisyr som jag aldrig har haft innan ska bli spännande ska bli kul billder kommer så får ni se det . Men nu ska jag mysa med familjen så puss och hoppas att ni får en bra kväll det ska jag ha i alle fall

Av karin gustafsson - 9 februari 2013 14:35

Hej bloggen nu sitter jag på nääs och har pricis ätit lunch. Sen ska jag åka hem och planera lite inför landet ska rida där så jag måste planera vad jag ska göra. Mamma har lovat mig och ha en träning för mig och nibea. Ska väl rida över bommar med henne och trava henne mamma har lovat mig att filma mig när jag rider ska bli jätte kul. Sen kanske jag rider gerry gör samma sak som nibea men kanske hoppar lite om jag har tid med han. Nibea kanske jag ska hoppa lite med också hon har pricis börjat hoppa så jag vet inte. Men sen ska jag ju pussa dom på mullen och gosa med dom. Sen kanske jag rider Findus men han ska jag bara skritta och trava men inget mer för han ska jag inte rida på Lika hårt som gerry och nibea för jag ska lära nibea Och gå på tyggen och inte vara så het och gerry får skritta av sig lite han ska lära sig och gå på tyggen och skritta långsamt och inte för fort. Sen kanske morfar hoppar lite med gerry men det kommer film när jag rider. Men nu ska jag planera lite. Hörs senare

Av karin gustafsson - 8 februari 2013 17:06

Hej bloggen sista dagen innan sportlovet i dag så jag har krupit i mina
Mjukis byxsor sen ska jag till en kompis på kvällen men jag kommer hinna lägga ut billder och blogga denna veckan ska bli kul ska åka till landet och ha det skönt slippa läxsorna och lovet kan börja i dag. Men ni som har lov hoppas att ni har det bra på lovet och ni som har skola ni kommer fixsa det ni får lov snart men puss på er ska fixsa lite grejer nu

Av karin gustafsson - 7 februari 2013 19:49

Hej jag har tängkt lite jag vill börja träna men kanske på gym eller bara träna för jag tränar på hästryggen och men jag vill springa och gyms lite så man vet aldrig. Har börjat lite i dag och göra lite styrke träning och lite så kommer bild särket eller nåt men bloggar mer i mån

Av karin gustafsson - 6 februari 2013 19:32

Hej bloggen förlåt om det inte har kommit en videoinlägg men jag har inte haft tid har haft så mycket i skolan och hemma men nästa vecka har vi sportlov så då kan jag blogga för då är jag hos morfar mamma har lovat mig att filma mig när jag rider där men vi får se om jag rider två hästar eller bara en. Men det kommet snart videoinlägg hoppas jag. Men nu ligger jag i soffan och inte gör så mycket har varit i skolan som vanligt.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards