kakkan1114

Alla inlägg under december 2014

Av karin gustafsson - 26 december 2014 22:09

Godkväll mina sötisar. Nu är klockan lite mer än 10 och jag har landat hemma och städat mitt rum typ det första jag gjorde. Är hemma i morgon ska till stallet och lite sånt i morgon. På söndag blir det tidigt morgon för man för jag åker till Adam då på morgonen.

Av karin gustafsson - 25 december 2014 10:22

God morgon vaknade kl halv 10 idag super skönt att sova ut lite idag. Är som sagt i Alingsås så juldagen blir att umgås med Adam och han ska få sin julklapp eftersom han inte kunde få den igår. Men igår blev det mycket paket och så sen på kvällen så spelade vi kort och käkade godis. Jätte mysigt att vara med släkten och familjen. Annars brukar ju alla vara på olik ställen och så. Men igår va alla på samma plats och umgicks och pratade. Men idag ska jag som sagt vara med Adam och vi ska mysa eftersom vi inte kan vara med i morgon för han ska iväg till sin farfar. Men puss på er sötisar

Av karin gustafsson - 24 december 2014 23:13

Nu vill jag alltså ha sommaren. Tänk er att gå på stranden med shorts och linne och barfota och ingen jacka fatta va skönt. Tänk att vara ute när det är ljust på kvällarna och vara med kompisar och bada. Jag saknar verkligen sommaren. Det är ingen fel på vintern men det är jobbigt att brodda hästarna och ha mycket kläder på sig. På sommaren kan man liksom galoppera på en grön äng i sommar ljuset det kan man liksom inte nu.

Av karin gustafsson - 24 december 2014 22:47

När jag va lite så drömde jag om att bli en prinssa och att det skulle komma en prins ridande på en vit häst. Jag tror att alla har tänkt så när dom va små. Jag drömde även att jag ville bli känd och så. Jag kläde gärna ut mig till prinssesa och lekte att jag va det. Man hade så konstiga drömmar när man va liten. Jag va super kär i en kille på dagis och när jag fyllde år så fick jag ett stort paket och jag trodde på allvar att det va den killen som jag va kär i men jag hade fel. Det va inte han det va en pulka och jag blev super besviken på det. Men nu står jag här som 15 åring och bloggar och har värdena bästa pojkvän och familj som stöttar mig i allt och som jag kan prata med om allt. Min familj har stöttar mig verkligen super mycket och så.

Av karin gustafsson - 24 december 2014 22:36

Hej som sagt så har jag och Adam kört igång en boyfrind tag. Ni skriver frågor och vi svara på dom. Dom kan vara till Adam eller till mig eller till båda två. Men vi ska försöka svara på dom så fort som möjligt:) kram från oss

Av karin gustafsson - 24 december 2014 17:23

Nu har vi precis öppnat alla julklappar! Jag fick bara kläder och en upplevelse och hår produkter. Ska ta kort på det jag fick och lägga upp det men fick bara kläder som sagt och lite andra saker. Snart ska Adam får sin pressent när jag och han ses:) hoppas att han blir glad över det jag ska ge han:)

Av karin gustafsson - 24 december 2014 13:15

Idag är det julafton och vi ska fira i Alingsås med släkten och vänner. I morgon så ska jag vara med Adam och vi ska kolla igenom frågorna som ni har skrivit till oss och försöka svara på dom så fort vi kan:)

[Bild]

Av karin gustafsson - 23 december 2014 22:04

1. Om du skulle träffa Kenta igen hur skulle det kännas? Alltså jag vet inte hur det skulle kännas det skulle kännas konstigt och så!

2. Skulle du vilja rida Kenta igen? Ja det skulle jag. Skulle vara kul och sitta på hans rygg igen.

3. Hur går det med mirre? Det går super bra med mirre för han kämpar och jag också:)

4. Tröttnar du aldrig på hästar? Jo jag tröttnar ibland på hästar eftersom det tar så mycket tid och så.


Här va alla frågorna på den vanliga frågestunden så nu kör jag och Adam igång en boyfrinds tag eftersom jag har fått många frågor om mig och han:)

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards