kakkan1114

Alla inlägg under december 2014

Av karin gustafsson - 9 december 2014 19:46

Idag va det ingen vanlig skoldag för mig. För jag va på gymnasie besök idag på Hvitfeldska och det va super trevligt alla va trevliga och roliga. Men på torsdag så ska jag på ett besök till fast på en annan skola så vi får väl se vad jag tycker om den skolan!

Av karin gustafsson - 8 december 2014 17:06

Ja i helgen så va jag med massa roliga folk och så! Älskar verkligen helgen och då får man liksom vara med dom man gillar. Men idag är det måndag och jag har varit på information möta på en gymnasie skola! Så ditt ska jag vara i morgon och kolla vad dom gör och hur dom arbeta ska bli kul:)

Av karin gustafsson - 6 december 2014 15:38

Igår var jag med älsklingen efter skolan så mysigt och på kvällen så kollade vi på idol med familjen! Idag lördag så har jag varit med min kompis och shoppat lite skulle igenkligen köpa julklappar men det blev ett iPhone skal till mig istället;) i morgon så ska jag vara med älsklingen på dagen och sen på kvällen ska jag och mamma på nån grej tydligen och så. Men ni får ha en super trevlig kväll och så:)

Av karin gustafsson - 5 december 2014 12:21

Idag är det fredag slutar kl 20 i 2 så ska jag åka in till centralen och möta min älskling! Han skickade ett sms och frågade om vi kunde ses och då sa jag såklart jaa! Vilken fredag jag får idag alltså först skolan sen träffa älsklingen har saknat han super mycket. Älskar han verkligen

Av karin gustafsson - 4 december 2014 06:57

Godmorgon finaste! Nu håller jag på och gör mig i ordning och lyssnar på musik går väldigt bra känner jag. Idag är det tisdag och jag ska till stallet och rida idag för första gången efter jag har ramlat av! Men igår kväll pratade jag med A och lite sånt

Av karin gustafsson - 2 december 2014 12:15

Idag är det tisdag och jag har fortfarande ont i kroppen efter av ramlingen! Men i morse kände jag mig att jag inte ville gå till skolan men jag gick ändå eftersom jag tänkte på min underbaraste kille så han fick mig att gå till skolan. Ska träffa han på söndag äntligen. Saknar han:)

Av karin gustafsson - 1 december 2014 07:57

Ja vad ska man börja! Va med värdens bästa kille igår. Igår kväll hade jag hoppträningen allt gick super bra fast inte sista hindret då ramlade jag av så nu har jag ont i huvdetet och i nacken och i ryggen! Så går bara en halv dag för jag är fortfarande lite mörbultad efter det.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards