kakkan1114

Alla inlägg under december 2014

Av karin gustafsson - 18 december 2014 07:44

Här kommer mina planer för lovet! Först och främst så kommer jag umgås med min älskling så mycket som möjligt under lovet! Jag kommer åka till han och han kommer åka till mig. Sen så kommer jag vara i stallet också eftersom jag har mirre där. Sen ska jag väl gå på jul på Liseberg och lite annat.

JULAFTON: på julafton så ska jag vara i Alingsås lite hos mina kusiner och sen en stund med Adam också tror jag. Ska bli mysigt nu när alla är samlade igen inför julen. Tänk mycket mat och paket och ljus! Det kan inte vara bättre än att fira jul med dom man gillar. Är super taggad:)

Av karin gustafsson - 18 december 2014 07:36

Godmorgon idag är det torsdag och sista dagen med lektioner! I morgon så är det skolavslutning och sen film med klassen. Sen direkt efter jag har slutat så ska jag åka till centralen och möta upp min älskling och sen ska jag vara med han. Vid 7 så ska vi till stallet och kolla på lucia tåget som blev inställt föra helgen pg storm. Men mina planer för lovet kommer upp på bloggen idag:)

Av karin gustafsson - 17 december 2014 07:49

Godmorgon! Nu sitter jag på bussen på vägen till skolan! Idag är det en chill dag i skolan. Vi har disco och sen engelska där vi ska kolla på film så har bara 2 vanliga lektioner så skönt alltså. Men jag kommer svara på frågorna under lovet och så:) men ni får ha en bra dag puss på er

Av karin gustafsson - 14 december 2014 12:26

Ställ vilka frågor som helst svarar 100% ärligt på frågorna så KÖR

Av karin gustafsson - 14 december 2014 12:22

Godmorgon! Nu sitter jag i bilen på väg in till stan med familjen ska träffa min moster och morbror och kusin där inne! Igår va det en väldigt mysig dag med älsklingen vi kollade på musik i hans rum och sen spelade vi NHL också. Men sen så gjorde vi inte så mycket eftersom vi bara va i hans rum och vi lyssnade på kärleks musik också. Men på fredag så kommer han till min skola och möter mig där hur gulligt är inte det liksom:)

Av karin gustafsson - 13 december 2014 08:31

Godmorgon! Idag fick jag ingen sov morgon! Fick gå upp kl kvart över 7 för min buss gick kl 08:22 för jag ska hinna med ett tåg som går kl 09:10 som jag ska ta till Alingsås men min älskling hoppar på i norsesund och så åker vi till Alingsås och gå på stan. Sen åker vi hem till hans pappa så ska vi antagligen kolla på film!

Av karin gustafsson - 12 december 2014 19:07

Ja idag är det fredag! Den här dagen gick väldigt fort tycker jag slutade typ 10 över 1 för vi kollade på en show och efter det fick vi sluta så det va gött. Men efter skolan så träffade jag mina Goa tjejkompisar och vi gick på bio. Men i morgon ska jag umgås med värdens bästa pojkvän och mysa med han längtar så mycket<3

Av karin gustafsson - 10 december 2014 07:07

Godmorgon kunde inte sova så bra i natt men jag somnade! Men som sagt idag är det onsdag och först ska jag till skolan och sen ska jag faktist åka till min häst och pussa han och mysa med han verkligen. Jag har en fråga vad ska ni göra på jullovet och i helgen? Jag kommer som sagt skriva ett inlägg vad jag har för planer inför jullovet och i helgen! Det här lovet kommer bli det bästa lovet på länge tror jag för jag kommer träffa kompisar/pojkvän såklart. Men hoppas att ni får en bra onsdag:)

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards