kakkan1114

Alla inlägg under juni 2013

Tjo

Av karin gustafsson - 10 juni 2013 12:17

Hej just nu har jag rast och när vi gick upp så ramlade jag i trappan och det gör så ont i mitt knä. Men i allefall ska jag och mamma åka till torget och kolla på klänning till mig till skolavslutning. Men nu ska jag chilla med A och E och C och j Och M

Av karin gustafsson - 9 juni 2013 13:42

Hej förlåt att jag inte har skrivit fören nu. Som sakt nu sitter jag på tåget på väg till Gbg ska bli skönt och komma hem och mysa med familjen. När jag och mamma kommer hem så ska vi planera lite innan Kenta kommer. Jag kommer lägga ut bilderna i kväll för jag har så lite batteri på mobilen. Men just nu lyssnar jag på musik sammatidigt jag bloggar. Men ni får jätte gärna kommentera vad ni vill att jag ska skriva om på bloggen. Och på torsdag får vi ju sommar lov vill inte det efter som A slutar på våran skola då och kommer inte se han så mycket. Men när det är sommarlov så kommer jag skriva varje dag på bloggen och göra lite överraskningar på bloggen. Ps: komenterat gärna vilken ålder ni är som läser bloggen vore kul och kolla

Av karin gustafsson - 8 juni 2013 16:53

Hej nu sitter jag på gräsmattan och gosar men värdena finaste hund. som heter musse .han är sjukt galen .han sitter på min mage och det känns som han inte är där för han är så lätt. Jag lägger ut bilder i kväll som jag tåg i dag.

Av karin gustafsson - 8 juni 2013 09:59

Hej alla mina söta läsare. Just nu är jag i Stockholm med familjen och mina kusiner. Nu ska jag gå på stan lite och kolla kläder och lite sånt. Ikväll blir det fest i en studio. Måste gå skriver mer sen

Av karin gustafsson - 7 juni 2013 18:37

1. Vad vill du jobba med när du är klar med skolan: som det ser ut nu så vill jag jobba med hästar men det kam ändras med tiden.
2. Vad har du för planer i sommar: jag ska ha Kenta i 2 veckor i sommar men sen ska jag väl hänga med A och några kompisar.
3.vart skulle du bo om du inte bodde i Gbg: jag skulle ha bott i Ny
4.vad skulle du döpa en häst om du fick önska: star skulle jag ha döpt den.
5. Är du fortfarande ihop med R: nä det är jag inte vi gjorde slut för 2 månader sen.
6.vad är ditt drömjobb: att jobba med hästar.
7. Vilket är ditt favorit kläd märke: hollester.
8. Kommer du och A hålla kontakten när han går ut skolan: just nu ser det ut som det men allt kan hända.

Av karin gustafsson - 7 juni 2013 14:58

Hej nu är jag på väg till Stockholm ska vara där i helgen ska bli super kul. Men nu har vi pricis kommit på tåget så nu ska vi väl lyssna på musik eller nåt.

Av karin gustafsson - 4 juni 2013 09:20

hej vi kan börja med den bra nyheten måndag i v.28 så hämtar jag kenta och jag ska ha han i 2 veckor så då kommer massa bilder på han och mig. och dom dåliga nyheterna är att bloggan ska vila nu i ett tag tills skolan har slutat efter som jag måste göra klart skolan nu. hejdå

Av karin gustafsson - 3 juni 2013 13:37

Hej i går var jag på fest hos mina kusiner efter som dom tåg studenten i helgen. Men jag kännde mig hängig i går så nu ligger jag i soffan och är sjuk känns ju lagom kul men jaja

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards