kakkan1114

Alla inlägg under juni 2013

Av karin gustafsson - 22 juni 2013 15:40

1.vem är din bästiz: det är alice och A och några till.

2. vem ugås du mäst med i din klass:  det är a faktist han känns som min bror

3. har du kännslor för A. jag har haft kännslor för han men nu känns han som min bror

4.   om du fick välja mellan hästar och kompisar. svar: jag skulle ta hästar för jag vill komma långt i hästvärden

5. kommer du och A hålla kontakten. svar: som det ser ut nu så är det både nej och ja

6. är dina kompisar äldre än dig.svar: det är blandat jag umgås mäst med såna i min ålder på fritiden.'

7. kommer du sakna A: ja det kommer jag efter som jag har så bra minnen av han och mig och nu kommer vi inte träffas så mycket.

8. hur länge lägger du ner på bloggen: om bloggen så skriver jag i det ett annat inlägg

Av karin gustafsson - 21 juni 2013 23:29

Sommaren är det bästa man vet för då slipper man gå upp tidigt och lägga sig i tid. På sommarlovet kan man hänga med sina kompisar och det bästa är att sommaren är romantisk det är många som hittar nån kille/tjej på sommaren. Men man kam rida och galoppera på ängar bara med shorts är super bra. Men sen kan man bada och grilla älskar sommaren och det är det bästa jag vet.

Av karin gustafsson - 21 juni 2013 22:17

Hej sitter i bilen på väg hem från grebbestad för vi har firat midsommar där med släkten. Men en av mina släktingar har en häst där men åkte hem i går för att vara med kompisar idag. Så hennes mamma och min mamma väckte mig vid halv 11 och så drog vi till stallet och sen kom dom andra. Men jag är sjukt trött nu så jag bloggar mer sen eller i mon så puss på er

Av karin gustafsson - 20 juni 2013 14:18

Hej nu sitter jag och solar tåg fram
Mina nya solglasögon och solade hos våra kompisar. I dag åket vi vidare till grebbestad och umgås med mina släktingar och om 18 dagar så kommet ju lilla Kenta . Men nu ska jag sola vidare skriver mer sen puss på et

Av karin gustafsson - 19 juni 2013 18:16

1. Vad hände mellan dig och R: allså vi hade inte så mycket tid att umgås och så vi gjorde slut och blev vänner i stället.
2. Hur känns det att A börjar i på gymnasiet: det känns bra men det kommer vara tomt i koridoren ingen som busar med mig kommer sakna han mycket.
3. Saknar du ditt och R förhållande: nä det gör jag Inte så mycket så jag trodde men självklart saknar man ju det.
4. Vilka är dina bästa kompisar: Det är A och R och G och E och Alice Och E.
5. Hur många killkompisar har du. Jag har 19 eller nåt sånt

Av karin gustafsson - 19 juni 2013 18:02

1. Hur vissar man att man är kär i bland vill man bara skrika rätt ut:Man ska vara exstra snäll och säga snygg tröja eller nåt. Eller säga det när ni är ensama.
2.Gillar du nån: ja det gör jag.
3. Har du haft känslor för nån som är yngre än dig: nä det har jag faktist aldrig haft.
4. Har du pojkvän: nej det har jag inte .
5. Om du är tsm med nån är den äldre eller yngre: jag brukar vara tillsammans med äldre typ ett år äldre.
6. Vad gillar du med killar som är ett år äldre: dom förstår mer och dom har mognat och inte så barnsliga som vissa andra killar i min klass.

Av karin gustafsson - 18 juni 2013 21:48

hej mina kompisar betyder sjukt mycket för mig. om inte jag skulle ha mina kompisar så skulle jag bara sitta hemma och kolla på tv. så jag är sjukt glad att jag har mina fina vänner dom finns alltid för mig och stöttar mig. jag är en sån person som blir vän lätt med andra ungdomar och jag tar alldrig illa upp om det är på skoj. jag har blandade kompisar som är i olika åldrar efter som jag har lättas för att vara samms med sånna som är äldre än mig. jag tar alltid vara på mina kompisar. tänk att det är så många av mina kompisar som stöttar mig. jag gör min omgivning glad och om mina kompisar behöver mig så finns jag för dom. tänk att jag hade så tur att jag fick så fina och goa folk i mitt liv. jag kommer aldrig glömma våra minner tillsamman. vissa har jag kännt ända sen jag var liten och dom känns som mina syckorn nu. jag kommer aldrig och vara så glad som jag har varit på sistonde. jag fick ett helt nytt liv sen jag bytte skola alla mina kompisar förstår mig och jag förstår mig och min bästa vän A som brukar svara på frågorna i bland han har alltid stöttat mig i genom min tid i 7an men nu gick han ut grundskolan. och jag saknar han redan. i kväll träffade jag en kompis som jag inte har träffat på länge det var sjukt kul och träffa han. sist jag träffade han var typ föra sommaren sen har jag varit med mina nya kompisar och hållt på med hästarna och skolan och läxsorna och jag ångrar att jag inte har tagit tid och ringt på han och träffat han för han och jag var jätte bra vänner på min gammla skola. och jag ska faktist vara mera med mina andra kompisar som gick på min andra skola för annars tror dom att jag har glömmt dom och det har jag ju inte. tänk att jag har så bra vänner som man kan lita på sen får vi ju inte glömma min kusin alice det känns som vi har kännt varandra hela livet men det har vi inte vi har bara kännt varandra i 5 år och det känns länge. men jag tycker att jag ska ta tid och ringa henne och ha mer kontakt med henne. men jag ska åka upp till henne i sommar. i mån på dagen så kommer jag umgås med min kompis från min gammla skola för det är bara på sommarlovet vi kan umgås. tack allla fina människor attt ni finns för mig. jag får inte glömma min underbara familj som har stöttat mig hela livet och kommer göra det. glömm inte och ta vara på era kompis som ni inte gör som dom försvinner och tacka era familjer att dom är undrer bra. nu måste jag gå skriver mer i mån om jag hinner och kan efter som jag kommer vara ut med mina vänner och familjen

Av karin gustafsson - 18 juni 2013 21:37

hej jag kom pricis hem för jag har varit ute med en killkompis och några andra tjejer också var jätte kul spelade fotball och jag slåg mig så jag har ett stort plåster på benet. Men i mån ska vi umgås jag och dom och en till tror jag om han har tid och kan. men jag kommer ta några snygga billder som jag lägger upp på bloggen men nu ska jag kolla film hörs

 

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards