kakkan1114

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av karin gustafsson - 4 augusti 2013 20:09

Hästar: mina mål inom ridningen är att kunna hoppa 1 meter och hoppa en banna på 60 meter. Och att jag ska gå sakt fram att rida lite stora hästar

Skolan: att fokosera på läxsorna och att få högre betyd och göra mitt bästa på lektionerna och klara 8an.

Bloggen. Att skriva mera och kunna svara på era kommentarer mera.

Kompisar, kärlek. Att kunna vara med mina vänner mera och ha det kul när jag är med dom. Kärleken tar jag det sakta med jag vill liksom hitta den rätta och inte gå för fort fram.

Av karin gustafsson - 4 augusti 2013 18:32

Hej nu ska jag svara på era frågor men vissa var samma frågor men vi kör nu då.

1: varför har du inte bloggat: jag har inte haft nåt internet efter som jag är utomlands.
2: hur många kontakter har du på mobilen: 76 tror jag
3: är du på G med nån nu: nej det är jag inte
4: vilken blogg läser du: nellie Berntsson och nicholai hollesen, Henrik Barry.
5: gillar nån dig( som du vet): nej jag vet ingen som är kär i mig.
6. Pratar du med R något nu: allså nej det gör vi inte
7: vilka spelade du fotboll med den kvällen: Isabella och några killar från min gammla skola.

Skriver mer svar snart efter som jag ska fixsa en sak nu

Av karin gustafsson - 4 augusti 2013 18:23

Tjäna nu halv ligger jag i soffan och lyssnar på musik. Ska väl snart ut och gå på stan eller nå. Jag har fått många kommentarer så dom ska jag svara på ikväll hade jag tänk men vi får se om jag hinner efter som jag inte är hemma nu.

Hej

Av karin gustafsson - 4 augusti 2013 13:52

Hej nu sitter jag på en resturng som heter diva. Jag och mamma och pappa har tagit en promenad vi tåg många bilder på allt. Jag drömde om att det var nån som kollade på mig och det var sant det var nån som kollade på mig när jag sov. Den stängde dörren som det inte lätt nåt och man hörde inte när den gick. Mamma och pappa var ute och drack Caffe på ett Caffe och axel sov. Erkänn läskigt.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards