kakkan1114

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Tjäna

Av karin gustafsson - 16 augusti 2013 11:22

Hej solisar igår hade jag några folk hos mig det var super kul. Vi kollade på film och myste i vardagsrummet sen kl halv 11 tror jag dom gick hem och sen gick jag och la mig. Men gjorde en video vad jag köpte igår på torget och den kommer ut när jag har datorn så då kan jag ladda upp den. Men idag har jag inga planer för mig. Men just nu så regnar det så hoppas att det blir lite finare väder. Men skriver mer under dagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin gustafsson - 17 oktober 2015 17:48

Hej nu är det här mitt sista inlägg på bloggplatsen.se jag har börjat blogga på nouw istället. Så följ gärna mig där. Klicka på länken där nere så kommer ni till min nya blogg. http://nouw.com/Kakan13? ...

Av karin gustafsson - 16 oktober 2015 21:53


Godkväll min dag har varit rätt så chill. Först var jag i skolan till kvart över 12 sen åkte jag hem och slappade och kollade på film och pratade med kompisar. Nu sitter jag i soffan och kollar på idol. Vilken är eran favorit i idol i år? ...

Av karin gustafsson - 9 oktober 2015 18:38

dom första timmarna har jag varit i skolan. Det var super kul idag för på rasten köpte vi tårta och ljus och skedar för min kompis fyller 18 år i morgon. Vi slutade vid 12:15 ganska skönt faktist sen så åkte jag hem. I morgon så ska jag träffa en kom...

Av karin gustafsson - 4 oktober 2015 10:57

vaknade runt 9 idag. Gick upp och kollade lite på Instagram och kollade lite på bloggar. Sen så gjorde jag mig i ordning för vi ska äta lunch med mina kusiner och vara med dom. Och sen ska jag ut och springa med en kompis direkt när vi har kommit hem...

Av karin gustafsson - 2 oktober 2015 14:28

Nu ska jag sätta ner en fot och säga vad jag tycker. Ni som skriver elak kommentarer till mig på bloggen tycker ni att det är roligt att reta folk eller. Tror ni att jag tycker att det är skoj? Nej jag tycker verkligen inte att det är roligt att få s...

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards