kakkan1114

Alla inlägg under augusti 2013

Av karin gustafsson - 12 augusti 2013 17:12

Hej alla produkter jag lägger ut är inte till salu men dom finns och köpa i affärer jag kommer skriva vad dom finns och köpa och vad dom kostar där i den affären. Och vissa produkter finns tyvärr inte och köpa i Sverige men då säger jag det så får ni beställa på intenet eller nåt.

Av karin gustafsson - 12 augusti 2013 16:19

Hej nu kommer hemligheten ut helt. Jag ska nämligen ändra lite på bloggen jag kommer skriva om skönhets produkter. Jag kommer skriva vad jag har köpt dom och vad dom finns och köpa och vad det kostar. Men dom sakerna som jag har tidigare skrivit om kommer jag fortsätta med. Hoppas att ni kommer gilla det här. Och idag kör vi igång det här och det kommer vara kläder också så håll i hatten så nu kör vi. :)

Av karin gustafsson - 12 augusti 2013 15:20

Milk body lotion det är 60 ml i den och den är värkligen bra så den rekommenderar jag för er. Vet nt om den är kvar

Shower gel den är i en liten flaska fast den är super bra den var tillsammans med body lotion när jag köpte den och det är 60 ml också.

Duchs svampen är värkligen mjuk och jag har inte använt den men mina kompisar som har en sån gillar den. Alla dom här tre fick jag i ett paket när jag köpte dom.

Av karin gustafsson - 12 augusti 2013 10:49

Hejsan idag ska jag vara med en kompis ska bli super kul. Igår hann jag inte blogga så mycket efter som jag var upptagen hela dagen efter som jag gjorde lite saker som angår bloggen. Men den saker släpper jag inte på bloggen riktigt än för den är ej färdig .men släpper den på bloggen när den är klar. Men imån börjar ridningen igen och det ska bli super kul. Men nu ska jag gå så hejdå puss

Av karin gustafsson - 11 augusti 2013 20:30

Hej nu sitter jag i soffan och ska mysa med mamma och pappa innan vi går och lägger oss bloggar mera i mån om flera saker men vi hörs

Av karin gustafsson - 11 augusti 2013 15:55

1. Vill du åka tillbaka till koh lipe: ja det vill jag.
2.kan du hissa och dissa ditt smink: ja det kan jag abselut göra.
3. Kan du vissa alla dina iPhone skal: ja det kan jag.
4. Vad ska du välja för linje på gymnasium: efter som jag ska börja i 8an så har jag tid att tänka men jag vill gå med nåt med hästar.
5. Dina bästa vänner: Alice och Isabella och många fler
6. Vem gillar du och rida mässt av nibea och Kenta. Det kan jag skriva i ett annat inlägg.

Av karin gustafsson - 10 augusti 2013 20:54

Hej idag har jag varit på torget med en kompis och nu sitter jag l soffan och äter godis efter jag har ätit krabba och räkor. Jag räknade ut hur många hästar/ ponnyser jag har ridit och det var över 40 styckna så jag kommer välja ut några styckna hoppas det är okej med er. Jag orkar nämligen inte skriva om alla 40 hästar men jag lovar att det blir 5 eller 6 styckna. Men nu ska jag mysa

Hej

Av karin gustafsson - 10 augusti 2013 18:47

Hej sitter och skriver inlägg som jag ska skriva .och det kommer bli inlägg på alla dom hästarna jag har ridit i alla mina år på häst ryggen hoppas att ni gillar dom. Men dom kommer ut nån Anna dag men håll ögonen öppna på bloggen bilder kommer också med på inläggen. Men vissa har jag ingen bild på med då blir det bara texst hoppas att ni tycker att det är okej. Men måste fortsätt på det nu

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards