kakkan1114

Alla inlägg den 2 december 2013

Av karin gustafsson - 2 december 2013 19:31

Tjena pratade nyss med en kompis som sa precis att han är i Göteborg i morgorn. Hoppas vi kan träffas vill träffa han fast det bara är en dag sen vi träffades men det är alltid roligt att träffa han. Men just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och har änmält roligt. Nej men jag och han skulle höras över dagen i morgorn för vi skulle kanske ses. Han är bara i Göteborg över dagen. Men vi får se.

Av karin gustafsson - 2 december 2013 14:20

hej sitter i skolan och ha matte nu och sen har vi So och det är våran sista lekton för idag. skolan är som vanligt och det är tråkigt fast jag ta mig igenom det. i dag så kanske jag ska facetime med min kompis men vi får se. kanske måste göra lite läxsor har hamnat lite efter i engelska så jag måste ta igen det hemma. men min kompis kanske kan hjälpa mig med det vi får se men nu har vi paus och jag sitter och bloggar och gör inget spiciellt annars men nu måste jag gå hejdå.    

Av karin gustafsson - 2 december 2013 07:58

Hej nu sitter jag i taxin på väg till skolan. Skolan kommer bli lika som alla andra skoldagar som jag har. I morse hade jag 3 missade samtal av min killkompis som jag träffade i helgen. Han är så gullig för han ringde mig och frågande när jag slutade för han ville prata lite som vanligt. Men nu sitter jag och lyssnar på musik som vanligt när jag är på väg till skola. Jag går ju till 20 över 3 idag super roligt att sluta så sent önskar att vi kunde sluta kl 2 i stället för 20 över 3 idag för det är måndag då är alla lite trötta ju. Men det är inget och göra åt men jag skriver mera sen men vi hörs

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards