kakkan1114

Alla inlägg den 17 december 2013

Av karin gustafsson - 17 december 2013 17:47

allså jag saknar sommaren sjukt mycket. alla mina goda minnen med alla goa folk som jag umgicks med på sommaren och alla reser jag fick göra på sommaren. jag ska verkligen inte klaga över mitt sommarlov jag fick till och med hyra en häst i 2 veckor och det var ju min dröm att jag skulle få göra det. jag vill tacka min mamma och pappa som hjälpte mig med hästen och stog ut med att åka med mig ditt varje dag i 2 hela veckor. jag saknar verkligen alla goa minnen från sommaren som jag gjorde.  denna sommaren var värdens bästa sommaren jag har haft. tänk att man har så många som stöttar mig och hjälper mig i alla lägen.

Av karin gustafsson - 17 december 2013 17:03

Hej idag är det tisdag. Vi hade musik och vi övade lite inför fredag efter som vi ska sjunga på avslutningen gick faktist riktigt bra idag på repet men på fredag så drar vi låten innan vi ska uppträda. Men ikväll blir det avslutning på ridningen ska rida Lisen så det ska bli super kul. Men nu är jag och mamma på väg hem från torget har handlat lite julklappar.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards