kakkan1114

Alla inlägg under december 2013

Av karin gustafsson - 25 december 2013 19:15

Hej ikväll ska vi spela kort och kanske kolla på en film. Fick en kommentar varför inte jag har lagt ut videos när jag har sagt det. Det är därför att jag gör inlägg på mobilen nästan varje dag plus att min dator är så seg och då orkar jag inte lägga ut videos efter som den är seg och att den andra datorn är alltid upptagen på kvällarna och så. Och sen har jag mycket i skola och så det är därför jag aldrig hinner. Ni får faktist ta att skolan och familjen går före bloggen och videos och så. Men uppdraderar ikväll och i morgorn åker vi hem så då ska jag hinna ladda upp en video

Av karin gustafsson - 25 december 2013 11:11

Igår hade vi super roligt på kvällen. Vi spelade plump och så. Men idag när jag vaknade hade jag super ont i halsen och det är inte roligt efter som det gör ont hela tiden. Men jag Fick så mycket julklappar så dom får plats i en resväska. Men vi hörs idag tror jag att dom andra ska gyma och så men jag mår inte toppen så det är jobbigt. Men vi hörs under dagen

Av karin gustafsson - 24 december 2013 12:29

På julafton ska man få mycket kärlek från familjen. Min julafton firar jag med familjen, släktingar, kompisar alla paket är under grannen och alla har gjort säg fin kläda. Jag har en klänning som är svart,gul,vit,blå och sen har jag snören i håret och sminket har jag glitter och mascara ögonskugga och så. Men jag hoppas att ni får en underbar dag med mycket kärlek och paket. Men nu ska jag umgås med mina kusiner och så men skriver mera sen och lägger upp bilder vad jag får. :) god jul och gott nytt år

Av karin gustafsson - 24 december 2013 10:46

God jul och gott nytt år

Av karin gustafsson - 23 december 2013 20:38

Alltså man lever bara en gång och man får hitta sin kärlek. Och man får också gå vidare i livet. Man kan inte fasna för en person hela tiden det finns tjejer och killar som är lika snälla och lika bra som den personen. Låt inte den killen/tjejen styra övar dig och i bland måste man gå vidare fast man inte kan. Man kan ju aldrig styra över kärleken men i bland måste man göra saker som man måste Göra i kärleken. Man kan bli olycklig men då är det bara att gå vidare. Jag vet att ni nån gång kommer hitta den rätt och så. Men lycka till.

Av karin gustafsson - 23 december 2013 18:22

Hej kom precis hem jag och min moster och min kusin från stan. Vi har ju köpt resten av julklapparna och en sak till min kompis bebis. Men jag kan tyvärr inte avslöja vad jag har köpt nu. Efter som dom läser min blogg. Men nu ligger alla paket under grannen och i morgorn är det julafton så då får man öppna sina klappar så det blir spännande och se vad man får i julklapp. Ikväll blir de uppe sitta kväll med alla och äta gröt ska bli skönt att ta det lugnt ikväll och inte iväg på massa saker. Men jag här kommer en bild på våran gran

Av karin gustafsson - 23 december 2013 10:03

Godmorgon i morgorn är det julafton då får man öppna presenterna. Så himla skönt att det är jullov nu är. Just nu ligger jag i min säng och myser med hunden.

Av karin gustafsson - 22 december 2013 14:24

Hej nu är vi på väg till Alingsås tog stallet i morse så det är skönt. Men vi ska stanna en snabbis hos våran kompis på vägen. Men ikväll blir det handboll med min kusin men kommer ta kort ikväll så det kommer ut på bloggen . Men ni får ha en bra dag.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards