kakkan1114

Alla inlägg under december 2013

Av karin gustafsson - 22 december 2013 11:03

Hej nu är jag och mamma och pappa på väg till stallet och ska mocka och så. Sen åker vi vidare till några kompisar och ska säga grattis en snabbis sen åker vi till Alingsås och ska gå på handbolls martch och fira min kusin som fyller 21 tror jag. Men jag skriver mer sen. Så puss på er

Av karin gustafsson - 21 december 2013 17:29

Hej förlåt att jag inte har skrivit något idag. Men dagen har gått i ett idag. Åkte till stallet med mamma och mockade i morse. Sen drog jag och en kompis in till stan och fikade och kollade i affärer och annat mysigt. Men skriver i kväll har nt tid nu

Av karin gustafsson - 20 december 2013 12:52

Hej nu sitter jag på spårvagnen på väg till avenyn ska fika där med klassen efter som det är sista dagen i skolan. Men skriver mer sen

Av karin gustafsson - 20 december 2013 08:03

Hej idag är det fredag och då börjar mitt jullov och idag i skolan ska vi se på film och lite sånt. Slutar som vanligt idag så det är inte så roligt men men man måste. Idag kommer några kompisar hem till oss så ska vi äta och så med dom. I morgorn blir det stallet och mocka och så. Men vi hörs över dagen om jag hinner det

Av karin gustafsson - 19 december 2013 19:47

Tjena hela dagen har varit stressigt för i morgorn slutar vi så vi måste fixa allt. Men snart ska jag gå och dejta min säng och så men vi ses i morgon

Av karin gustafsson - 19 december 2013 08:05

Tjena idag är det torsdag och imorgon slutar skolan och så. Men i allefall igår kom min kompis och hämtade mig och sen åkte vi faktist till allum och där shoppade vi lite saker. Jag köpte en tröja och smink och godis . Sen Kom jag hem och efter jag hade slängt i mig lite mat så drog jag ut med en kompis. Men nu kör vi gärnet i skolan bara 1 dag kvar så nu kör vi. Imorgon ska vi ha några kompisar hemma men sen åker vi och firar julafton med kusinerna. Men skriver mera sen

Av karin gustafsson - 18 december 2013 08:05

Hej igår red jag på Lisen vi hoppade. Men när vi värmde upp så lyssnade inte hon på mig ett dugg och det var super jobbigt. Efter som vi skulle hoppa sen. Så jag fick så här göra tempoväxslingar men ändå lyssnade hon inte på mig. Men sen fick vi vara sist när vi skulle hoppa den banan. Men vi skulle ta den i trav efter som jag inte ville ta den i galopp. Men efter första hindret så började hon galoppera och efter hindret skulle jag rätta upp mig och det var super svårt. Efter som hon bara galopperade fortare och fortare. Men vi kom i allfall runt banan på 5 hinder så då blev jag nöjd men allt kan ju inte vara perfekt i ridningen man har sina dagar när det går bra och mindre bra. Men mamma filmade så jag kan lägga ut en video om ni vill

Av karin gustafsson - 17 december 2013 17:47

allså jag saknar sommaren sjukt mycket. alla mina goda minnen med alla goa folk som jag umgicks med på sommaren och alla reser jag fick göra på sommaren. jag ska verkligen inte klaga över mitt sommarlov jag fick till och med hyra en häst i 2 veckor och det var ju min dröm att jag skulle få göra det. jag vill tacka min mamma och pappa som hjälpte mig med hästen och stog ut med att åka med mig ditt varje dag i 2 hela veckor. jag saknar verkligen alla goa minnen från sommaren som jag gjorde.  denna sommaren var värdens bästa sommaren jag har haft. tänk att man har så många som stöttar mig och hjälper mig i alla lägen.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards