kakkan1114

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av karin gustafsson - 15 oktober 2013 18:26

Om man slutar kämpa så kommer man aldrig ditt man vill. Men om man fortsätter och kämpa så kommer man kanske ditt man vill komma. Men man måste kämpa och ta utmaningarna på vägen. Om man kämpar med hästar så måste man ta utmaningen att rida svårare hästar. Man ska aldrig sluta kämpa. Jag är en sån person som kämpar med ridningen och jag har tagit mig på en nivå som jag aldrig trodde att jag skulle komma till. Men jag slutade aldrig kämpa jag kämpade tills jag hade nåt mitt mål som jag ville nå det året. Jag har drömmar som jag kämpar på att dom ska bli riktiga men tyvärr så kanske man inte kommer ditt man vill. Men då är det bara att ta nya tag och kämpa mot nåt annat.


Ett slut ska vara bra
Om det är dåligt så är det inget slut.

Så alla dom där ute som kämpar för något kämpa på. Och ni kommer säkert klara det ge inte upp så lätt.

Av karin gustafsson - 15 oktober 2013 18:19

Om man har det sjukt jobbigt. Så ska man aldrig sluta kämpa. För om man slutar kämpa så hamnar man på 0 igen och då måste man kämpa på igen. Jag är en person som aldrig slutar kämpa om jag vill komma nån vart så gör jag det . Fast det kan kommer hinder i bland som man måste kämpa för. Låt ingen trycka ner dig mer. Låt dig vara stolt över den du är utan att nån trycker ner dig. Allt kommer bli okej och det vet jag och du kommer bli lycklig igen och ha det roligt. Man ska aldrig tvivla på sig själv man klarar det man inte tror att man klarar. Och lyssna på dig själv och låt ingen tvinga dig till saker och ta den tiden du behöver. Och låt dig kämpa mot allt.

Av karin gustafsson - 15 oktober 2013 14:36

tjoo sitter på min sista lekton för dagen. vi har läxhjälp man gör sina läxsor och sen får man bra tips hur man ska plugga. skolan har varit chill haft det super roligt. jag fick ett skarttanfall idag så jag kunde inte sluta skartta. Men jag kommer skriva några bra plugg tips som är super bra tycker jag. nu har vi pause och sen börjar lektonen igen men jag måste sluta ska fotsätta med läxsorna ses sen. älskar er      

Av karin gustafsson - 15 oktober 2013 07:59

Tja tja bloggen!!

Just nu sitter jag i taxin och lyssnar på musik. Idag har vi alla tråkiga ämnen förutom musik och so men idag ska jag åka till stallet som vanligt. Ska rida yatzy idag ska bli roligt. Känns att jag kan alla knappar på han och att han lyssnar mer på mig. Första gången så lyssnade han inte ett dugg på mig men nu vet han vem som bestämmer. Men jag måste sluta nu

[Bild]

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards