kakkan1114

Alla inlägg under oktober 2013

Av karin gustafsson - 3 oktober 2013 17:53

är det okej att trycka ner folk? nej det är det värkligen inte för folk har rätt att var den man vill vara och behöver inte bli ner tryck bara dom gillar ett band eller är kompis med nån man inte gillar. Men det är värkligen inte okej att trycka ner folk över huvudtaget och det ska ni ha klart för er. Dom som blir utsatta har en klump i magen när dom går till skolan för dom vet att dom kommer bli retade är det okej att utsätta en person som den får en klump i magen när den går till skolan. Nej det är det inte man ska ha roligt när man går till skolan. Om man inte vågar säga nåt öga mot öga så ska man inte skriva ett anonymt brev till den personen. Det är mobbning ju och det är inte okej och vara otrevlig mot andra folk. Man får inte skriva elaka saker på nätet och inte på Sms heller. Tänk dom som får era otrevliga och elaka sms eller på brev vet du inte hur dom känner sig dom känner sig ledsan och arga.NI VET INTE VAR DEN PERSONEN KÄMPAR MOT. känner ni den personen. Det är fel att vara dumma mot andra och på nätet och det är värkligen inte okej när det är flera som är dumma mot än. Dom som blir retade kommer inte våga gå till skolan och dom kommer vara rädda. Det gäller alla för man ska vara glad och ha roligt i skolan. Men tyvärr är det skolor som inte ser vad eleverna gör på rasterna och om det nån som sitter ensam på rasterna och inte får vara med. Det är inte okej att vuxsna inte ser var barnen gör för det är doms ansvar var dom gör mot andra barn/elever och jag tycker att man ska ta reda på vad som har hänt och inte skälla på nån som inte har gjort nåt. För då får ju den skullden och inte den som har gjort nåt dumt. Bara man har en favorit elev så ska inte skippa undan om den har gjort nåt och det är fel att skälla på nån som inte äns är med i bråkat eller skylla på nån annan för man inte våga erkänna att man har gjort fel och om man vågar erkänna så har man gjort rätt och det är bra.

Av karin gustafsson - 3 oktober 2013 17:47

hej det första jag ska säga är förlåt för min dåliga uppdadering idag. hade så mycket i skolan men nu ska jag inte skylla på skolan för jag var med min pojkvän varje rast eller så var jag med några andra så jag hade svårt och hinna blogga för jag ville umgås med mina kompisar och jag ska bettra mig tills imån för då är det fredag. Men jag hade så många läxsor och det och sen hade vi många lektoner idag och sen var jag på en grej som tog långt tid. och lite annat men min dag var väl okej men inte i slutet för min taxi kom för sent och så. men skriver lite mera sen puss på er

Av karin gustafsson - 2 oktober 2013 16:12

Hej skolan var toppen. Jag satt och kollade på film med pojkvännen och gossde i soffan han är så söt. Ikväll ska jag umgås med mina kompisar men i helgen så kommer min moster och morbror hit. Men jag vill så gärna träffa älsklingen nån dag i helgen.Men vi får väl se om det funkar nån dag i helgen. Men men jag måste sluta ska plugga snart sen gå ut och ta kort

Av karin gustafsson - 2 oktober 2013 08:05

Hej idag är det onsdag och då har vi 2 matte på schemat en på morgonen som är en halv timma och den andra är 20 minuter men på den håller vi på i grupp. Men idag ska jag väl umgås med kompisar och pojkvännen på rasterna. Jag kommer skriva ur det gick igår i hoppningen på träningen. Men det blir i ett eget inlägg. Jag fick ett så söt kommentar för några dagar sen och jag började nästan gråta när jag läste det. Men men vi hörs sötisar

Av karin gustafsson - 1 oktober 2013 14:35

hej nu sitter jag på läxhjälpen och det är våran sista lektone. Idag har jag pratat med älsklingen och sen har min näsa svullnat frö jag gick in i en dörr och det gör super ont. Men ikväll ska jag rida och hoppa ska bli kul hoppas att man får hoppa lite högre nu för jag gillar att hoppa.men imån så är det onsdag och då har jag inget planerat tror jag. Jag måste fixa en sak med min mobil idag efter som den håller på och dummar sig nu. men idag får jag min nya kammra tror jag men jag kommer svara på frågestunden när jag har fixsat min mobil efter som jag ska skriva på min mobil. Men vi frår se när jag hinner.ha mycket läxsor nu denna veckan men ska försöka att hitta en lucka som jag kan svara på era frågor.

Av karin gustafsson - 1 oktober 2013 07:59

Hej nu sitter jag i taxin på väg till skolan. Vi ska hämta upp en kompis först och sen till skolan. Fick tillbaka min mobil änklingen och nu kan jag blogga hela dagen och sånt och ta bra bilder. Men idag är tisdag och då ska jag rida och ha music ska bli roligt. Men nu sitter jag och lyssnar på musik nån som kan nån bra låt så kommentera låten så kommer jag och lyssna på den. Men nu måste jag sluta

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards