kakkan1114

Alla inlägg under november 2014

Av karin gustafsson - 21 november 2014 21:40

Va ledig idag från skolan för att åka till en gymnasieskola som vi skulle kolla på som vi va till halv 1 sen åkte vi hem och det tog en timma typ. Sen så vilade vi oss och jag pluggade i en halvtimme sen och det va ganska skönt! Har 5 läxor tills nästa vecka och ett prov så mycket och göra. Ikväll blev det en familjekväll så hela familjen sitter i soffan och kollar på tv. Mysigt verkligen för det är inte ofta det kommer säg:)

Av karin gustafsson - 21 november 2014 17:26

Igår så red jag min prins! Vi skrittade ut i 10 min och sen så började jag jobba han i vänster varv och gjorde mycket halter och travade och ryggade han. Sen så gick jag in på volten och jobbade han där också som han skulle lyssna på mig. Sen så bytte jag varv så jag jobbade han i höger varv också. Sen så började jag galoppera både på fyrkant spåret och på 10 meters volten och efter ett tag så gick han i form hela tiden och i alla gång arterna. Så är super nöjd med han:)

Av karin gustafsson - 19 november 2014 09:03

Godmorgon! Klockan ringde kl 20 över 7 och så låg jag kvar i sängen och kollade på tv. Nu ska jag göra mig i ordning och sen äta mat och vid 11 så ska jag gå till busshållplats och ta bussen till skolan. Går bara halva dagen så börjar kl 12 så det är bra.

Av karin gustafsson - 17 november 2014 14:07

Godmorgon! Ligger i sängen och är sjuk verkligen inte roligt. Men jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart. För i morgon har jag ett prov som är viktigt men det kan jag ju glömma att göra i morgon. För jag mår verkligen inte bra.

Av karin gustafsson - 16 november 2014 09:57

Godmorgon! Igår så skulle jag iväg på kvällen men mådde piss och är super förkyld och det är jag fortfarande! Hoppas jag mår bra snart.

Av karin gustafsson - 14 november 2014 21:39

Grattis säger vi till lilla mig som fyller 15 år idag. Haft värdens bästa kväll med familj,släkt,vänner har även fått super mycket fina pressenter och go mat och så. Vill tacka mamma som fixade mat och så tills ikväll och alla som gav mig paket idag och va här och uppvaktade mig

Av karin gustafsson - 12 november 2014 07:45

godmorgon på er nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Första lektonen är rätt så chill faktist. Slutat kl 3 så ska jag åka hem och soffta. Denna veckan blir det dock ingen ridning för mig men ska upp till stallet på lördag och mocka och skritta han för hand. Men va heter det om 2 dagar så fyller jag år då fyller jag 15 år:) Men ni får ha det så bra så längre

Av karin gustafsson - 9 november 2014 13:02

Godmorgon! Vaknade kl 8 käkade frokust och åkte till stallet. Va färdig där vid halv 11 så då åkte jag hem och sen gjorde jag mig i ordning. och nu sitter jag i bilen på väg till alingsås på 20 års kalas hos min kusin. Men vi hörs

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards