kakkan1114

Alla inlägg under november 2014

Av karin gustafsson - 6 november 2014 19:43

red mirre på en lekton idag för min hemma tränare! tränade väldigt mycket sitsen och hoppsitsen och så. Det var kämpigt men roligt faktist.  Vi skulle stå i lätt sits hela tiden i galoppen och i traven så det var jobbigt men bra övningar och sen hade vi två galopp bommar så skulle det vara 5 galopp språng och sen så skulle vi ha 6 galopp språng. Sen så gjorde vi lite andra övningar. Mirre va super duktig idag som vanligt han fick svettas idag också som mig. jag va helt slut efter ridpasset för man fick inte vila så mycket man fick max vila i 4 minuter medans den andra körde men sen va det dax igen och köra. 

 

just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och bloggar och lyssnar på musik. i morgon så kommer min tränare till mig kl halv 6 så ska vi kolla på lite nationella tävlingar och vi ska kolla på en klass som hoppar 140 och så. Men jag säger godnatt med det här inlägget       

Av karin gustafsson - 6 november 2014 07:39

godmorgon gott folk. nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Har bara typ roliga lektoner idag så det är fett skönt. mamma hämtar mig vid 3 på skolan så ska vi åka till stallet och göra i ordning mirre för idag är det träning som står på schemat. Så det ska bli kul både jag och hästen kommer svettas idag

Av karin gustafsson - 5 november 2014 16:24

nu tänkte jag köra några svar på några frågor vet inte hur många det blir. Men hoppas att ni gillar svaren.



1. varför gjorde du slut med dina pojkvänner: alltså det blev lixom inte bra mellan mina pojkvänner och mig och sen började vi väl tröttna på att vi inte kunde ses lika mycket som vi önskade att vi kunde så det va därför.

 

 

2. saknar du nån av dina ex: självklart så saknar man nån som kan trösta än när man är ledsen och så. Men jag saknar faktist en av mina ex och jag har fortfarande kännslor för den personen. men jag vet att det aldrig kommer bli nåt mellan oss två igen tyvärr.

 

3. hur känns det att bli dumpad: Helt ärligt så känn det för jävligt att bli dumpad. Jag har blivit det några gånger av pojkvänner som jag älskade verkligen och så. Jag va hemma i 1 vecka för jag va så ledsen och så. 

 

4.  Är du lite som en player? nej verkligen inte jag älskar bara en persone åt taget. jag kanske tycker att nån ser bra ut men jag skulle aldrig börja flirta med nån annan när jag är ihop med en person. för otroghet är det värsta jag vet och jag vet hur ledsen man blir när man får veta att en person är otrogen mot än.  

 

Av karin gustafsson - 4 november 2014 13:38

hallå gott folk! just nu har jag rast och ska snart gå in på min sista lekton som börjar snart. Slutar kl 3 första lektonen trodde jag att jag skulle somna för läraren satt och pratade hela lektonen om allt. Men när jag slutar så ska jag inte göra så mycket faktist har bara ett måste och det är plugga.

Av karin gustafsson - 3 november 2014 19:27

godkväll hade tre underbara dagar med min kusin. idag så var jag hemma från skolan mådde piss igår och i natt. Just nu sitter jag i mitt rum med datorn på golvet och hörlurana i öronen och lyssnar på musik. Fett bra slut på en måndag alltså. imorgon blir det skola för mig iallefall vill inte missa så mycket i skolan nu när jag går i 9an. det fick bli ett kort inlägg nu       h

Av karin gustafsson - 1 november 2014 09:34

godmorgon vaknade kl 20 i 9 idag. Och så käkade jag satte på mig tränings kläder. och nu sitter jag i bilen på väg till gymmet med mamma och pappa. pappa ska gå på ett pass och mamma och jag ska gå på gymmet medans han är på passet. känner mig nyttig att ha börjat gymma. efter åt åker jag hem gör mig i ordninging och sen åker jag och möter min kusin på centralen och sen åker vi till stallet och där ska jag rida min söta häst.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards