kakkan1114

Alla inlägg den 29 november 2013

Av karin gustafsson - 29 november 2013 17:32

Nu sitter jag i bilen och lyssnar på musik. Jag ska ju gå på middag på Hisingen nu så det ska blir supet kul tror jag. I morgorn kl 9 åker jag till stallet och mockar och sen drar jag och mamma vidare men säger inte vad vi ska åka. Men ikväll eller i morgorn så ska jag Packa alla sakerna som ska packas tills i morgorn det ska bli supet roligt i morgorn. Men iallafall jag kommer uppdradera vad som händer i morgorn för mig och mamma. Men nu blir det mysa med kompisar och familjen så uppdraderar i morgor eller ikväll. Men ni får ha en bra fredagar. Det ska jag i allefall ha

Av karin gustafsson - 29 november 2013 15:15

Hej nu sitter jag i taxin och lyssnar på musik. Och det regnar och det är inte roligt. Men man kan ju inte betäma över vädret. Men i morgorn åker jag men jag säger inte vad jag ska åka. Men det kommer uppdradering och jag ska även spela in min film om mitt liv där. Men det är bara ett avsnitt som jag kommer filma där. Men det kommer vara super roligt i allefall och spela in det. Men vi hörs sen.

Av karin gustafsson - 29 november 2013 08:05

Hejsan svejsan idag är det fredag och det är sista dagen på veckan. Idag är det hemkunskap fast jag är ensam idag där. Och ikväll så drar jag och lite Goa folk till Hisingen för att äta gott det är 2 familjer och min då. Men i skolan kommer det bli som vanligt känner jag på mig. Just det 1 dec börjar sjärnhoppet och zara Larsson är med i år. Så kolla men vet ej när det är på tv dock. Men vi hörs väl under dagen. Uppdaterar så mycket jag kan under dagen och helgen.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards