kakkan1114

Alla inlägg den 12 november 2013

Av karin gustafsson - 12 november 2013 17:27

Tjena ikväll blir det och åka till stallet och rida. Men just nu sjunger jag och chattar med en kompis till mig. Som jag saknar sjukt mycket. Men här kommer några bilder

Av karin gustafsson - 12 november 2013 17:21

Här kommer några frågor om kärlek jag har fått.

1. Hur vet jag att han är kär i mig: alltså folk säger att man pratar anolunda när man pratar med den personen man är kär i :).

2. Skulle du vara ihop med en som är ett år ungre och ett år äldre??
Svar: ja jag skulle Kunna vara ihop med en som är ett år ungre och äldre.

3. Är du kär i någon.
Svar: jag är inte direkt kär i nån men jag gillar en väldigt mycket.

4. Vad tycker du om otrogenhet??
Svar. Det är fuktansvärt

5. När du är ihop med folk brukar dom läsa din blogg då??
Svar: det vet jag faktist inte

6. Är det nån som gillar dig??
Svar: jag vet faktist inte det men kanske . Man vet ju inte :)

Av karin gustafsson - 12 november 2013 17:00

Det bästa med kompisar är att dom kan stötta än i alla lägen. Typ om nån är elak mot mina kompisar så sätter jag ner en fot och säger vad som är rätt och fel. Om jag och min kompis bråkar så tar det typ 1 dag och sen ringer jag till den och säger förlåt och frågar om vi kan glömma det och sen är vi vänner igen. Kompisar ska trösta dig och stötta dig och göra dig glad. Och inte svika dig och gå bakom ryggen på en. Man blir väldigt sårad om en person som man trodde var sin var vän sviker än och prata skit om än. Kompisar är det viktigaste och alla har rätt och ha en kompis.

Av karin gustafsson - 12 november 2013 07:56

Godmorgon idag är det tisdag och då är det bara onsdagen kvar och sen är jag 14 år. Men idag har vi musik kul. Jag har även ett läxföhör idag i engelskan så igår tog nästan alltid att klippa mig och färga håret, plugga. Plugga gick så där tycker jag efter som jag har svårt och sitta stilla allt ska gå fort för mig hela tiden. Men ikväll blir det stallet för mig och rida vet Ej vilken häst jag får. Men måste sluta nu skriver mer sen

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards