kakkan1114

Alla inlägg den 13 november 2013

hej

Av karin gustafsson - 13 november 2013 18:59

för några dagsen fick jag en komentar som den personen sa att jag är en barnunge och låssas att vara en vuxsen. jag är mogen för min ålder och vet vad som är rätt och fel. jag är ingen barnunge och jag låssas inte och vara vuxen. jag är så jag är och jag trivs att vara så som jag är. jag kanske inte är perfeckt men ingen kan vara perfeckt. jag vill inte höra någon mer som säger att jag låssas vara en vuxen eller att jag är en barnunge. är alla med på det. om ni tycker så så behöver ni inte läsa min blogg det är ingen som tvingar er att läsa min blogg..........................

Av karin gustafsson - 13 november 2013 17:25

Alltid när jag lyssnar på musik så tänker jag på saker. Just nu sitter jag och lyssnar på Just A drem och då kommer det bara upp en person som jag saknar sjukt mycket. Och ibland ramlar en tår ner på kinden bara man vet att man kunde göra anolunda mot den personen. Alltså när man sviker en person som betyder sjukt viktigt för än så gör det ont i magen. Man kanske bara ville passa in i ett gäng eller vara cool. Men när jag lyssnar på den låten så kommer det bara bilder hur roligt jag hade med den personen. Och hur mycket vi hade och att man kunde lee och må bra när den personen var nära än. Men ibland blir det så som man inte vill men då kan man lösa det eller låta det ta en tid. När jag skriver det här så lyssnar jag på den låten.

Av karin gustafsson - 13 november 2013 15:20

Hej idag på idrotten fick vi tillbaka våra prov. Jag fick godkänt på provet och jag är nöjd med det. Alltså det räcker ju att jag får godkänt idet. Men idag ska jag plugga och kolla på tv. Men sen får kvällen komma lite som den kommer. Men bjudet på några bilder

Av karin gustafsson - 13 november 2013 15:02

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards