kakkan1114

Alla inlägg den 10 november 2013

Av karin gustafsson - 10 november 2013 16:08

denna tid föra året var det inte många månader tills vi skulle åka på semester. vi åkte till koh lipe där jag träffade så himla snälla vänner som jag tänker mycket på efter som jag utväklagde min egenlska där. och hade där hade jag min roligaste nyår, julafton jag kommer sakna koh lipe denna julen. jag vill bara åka ditt och träffa mina kompisar igen. och jag vill åka ditt med familjen, släkten och bada i det blåa vattnet och gå och käka på min favorit resturng och hänga med kompisar och vara ute på kvällen och så. och dansa det var sjukt trevligt och jag saknar det sjukt mycket.

Av karin gustafsson - 10 november 2013 14:52

Tjena idag är det fars dag. Och det är även söndag och det innerbär att i morgorn är det måndag och vi ska ha PROV. Och prov är inte roligt tycker jag men det ska väl ändå gå bra. Har precis kommit hem för att har gått ut med hunden.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards