kakkan1114

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av karin gustafsson - 28 maj 2014 17:54

Alltså min halvkusin Alice betyder sjukt mycket för mig. Hon har stöttar mig när jag har det jobbigt och hon gör mig glad igen. Vi har inte känt varandra hela våra liv men det känns så. Det känns som hon är min kusin och att hon alltid har funnits i mitt liv. Jag kommer ihåg första gången vi sågs. Vi vågade knappt prata med varandra. Men nu håller vi kontakten med varandra hela tiden. Hon är verkligen en bra vän och värdens bästa. Jag kan alltid prata med henne och hon förstår mig och det är väldigt bra. Snart så får jag träffa henne igen.

Av karin gustafsson - 28 maj 2014 15:19

Nu är jag på väg hem från skolan. Nu är det 5 dagars ledighet och jag börjar skolan på tisdag nästa vecka. Så det är skönt att vara ledig idag. Vi har börjat läsa om alkohol idag på NO det är ganska intressant tycker jag. Men kommer skriva ett långt inlägg om mina fina kompisar hur mycket dom betyder för mig. Men skriver mer!

Av karin gustafsson - 28 maj 2014 07:59

Idag är det onsdag och igår på ridningen så galopperade jag på ängen. Red inte princess igår red istället Lisen. Men idag är det sista skoldagen för dena veckan så skönt alltså. Jag kanske ska va med älsklingen nu när vi är lediga men det beror på om han kunde. Men vi ses här på bloggen sen hoppas jag.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards