kakkan1114

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av karin gustafsson - 15 mars 2013 20:40

tjo idag är det fredag och jag är faktist hemma idag. igenkligen hade jag och en kompis planer och gå på ridsportseventen idag men det blev för sent och hade inte några biljeter och sen var det en bit bort utan för göteborg men det blir en ridsportsevent nästa går då kanske jag ska gå. i mon drar jag till frölunda tog och shoppar och träffar goa folk där. men just nu sitter jag i soffan mamma och pappa kollar på nån film jag messar och lyssnar på musik för förut så skypade jag med några as goa kompisar men sen skulle dom käka mat och sen blev det att vi inte skypade mera i kväll. men i mån kväll har jag inga planer bara fixsa lite saker på kvällen och kanske lite på dagen om jag hinner. men nu ska jag kolla på en sak som min kusin har gjort så ni får ha det så bra i kväll. 

Av karin gustafsson - 15 mars 2013 15:07

Hej tyvär finns det sånna som har falska vänner först låssas dom och vara vän och sen går dom bakom ryggen. Allså man vet liksom inte vilka som är sinna vänner på riktigt men det är jobbigt att inte veta det och varför finns det falska vänner det är onödigt och såra nån. Falska vänner brukar oftas vara avensjuka på nåt man har eller så är det bara nåt annat. Nästan alla har falska vänner och det är jätte trågit för den som blir utsatts av det här. Själv har jag haft några falska vänner men dom är jag inte vän med mer

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards