kakkan1114

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av karin gustafsson - 17 oktober 2012 20:06

hej jag längktar till fredag för då kanske jag ska träffa några nya vänner som jag har och mina gammla vänner ska bli assa kul. jag känner att jag har förendras sen jag gick i 5 tills nu det är sjukt roligt och hänga med kompisar från min gammla skola och från min nya skola. jag längktar så himla mycket. jag känner att jag har förendras blivit mognare och förstår mer nu vad som är fel eller rätt. jag måste säga om jag är med några eller nån så skriver jag inte doms namn för det vill jag inte eller vad vi gör eller nåt privat. Men jag hoppas att jag får en toppen fredag med mina kompisar kankse kommer ut några billder när jag är med dom men bara på mig i såfall. och jag har fått komentarer som vissa frågar mig om jag har nån pojkvän men jag säger tyvvär inte det för det angår pricis inte er. men det får vara hemligt ett tag så får vi se om jag skriver om jag har det eller inte.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards