kakkan1114

Alla inlägg den 18 september 2014

Av karin gustafsson - 18 september 2014 18:01

1. Varför skriver du aldrig ut killens namn och namnen på dina kompisar? ja gissa det nä men jag vill inte att killens namn eller mina kompisars namn kommer ut innan jag har frågat dom om lov och sen vill ja hålla killens namn i hemlighet lite mer och det är bara mina närmsta vänner som vet hans namn.


2. umgås du med äldre kompisar? alltså ja det gör jag för jag trivs mer med äldre kompisar än dom som är lika gammla som mig. När jag var liten så bråkade jag lätt med doms om var lika gammla så det var därför jag började umgås med dom som var äldre.

 

3. är du Kär. ja jag är kär i värdens underbaraste kille som finns och Vi är även lite på G med varandra så vi får hoppas att det blir jag och han nån gång. 

 

4. är det viktigt för dina föredrar att veta vem du är tsm med? alltså mina föredrar är ju nyfikna vem jag är tillsammans med och jag tar ju självklart alltid med min pojkvän hem om jag har nån. 

 

5. Om du gillar nån kille nu isåfall kollar han på din blogg? alltså ja jag tror det men jag har liksom inte tvingat han att läsa min blogg bara för jag gillar han och så.

 

6. Om du skaffar en kille kan du göra boyfrind/girlfrind tagg då? ja jag får väl försöka göra en sån eftersom ni ber så gulligt.

 

7. bloggar några av dina kompisar? ja det gör dom men jag vet inte riktigt vilka som gör det.

 

 

 

 

Av karin gustafsson - 18 september 2014 18:00


1. hur känns det att gå i 9an? alltså den fråga är svår jag vet inte riktigt. Men det känns skönt att man vet att det är sista året i grundskolan och att man ska börja i gymnasiet och få lära känna nya kompisar och så.

 

2.  Hur känns det inför gymansaiet? alltså det känns lungt faktist efter som jag har kompisar som går i gymnasiet nu och dom tycker att det är rätt så soft. och sen älskar jag och lära känna nya personer och så.

 

3. känns det tungt och lämna dina kompisar nu när du slutar 9an? alltså det känns faktist helt okej efter som jag inte har umgås så mkt med mina kompisar i klassen på fritiden. Och jag vet att jag kommer träffa dom efter vi har gått ut 9an också efter som alla har fb och jag kommer spara doms nummer och så.

 

4. vilken linje ska du gå på? alltså jag står mellan media eller handel. för jag älskar verkligen och göra film på datorn och har gjort det i några år och handel vill jag gå för jag vill starta ett eget företag när jag blir stor och så.

 

5. är det viktigt för dig att gå i en skola som festar mycket? Nej absolut inte viktigt för mig. jag går inte i skolan för att fest jag går i skolan för att lära mig saker och få en utbildning så. 

 

6. är du nervös för att börja gymnasiet? ja det är jag för jag vet inte hur det kommer bli och sen vet jag inte vilket jag vill gå på och sen vill man ju få kompisar så fort som möjligt liksom när man börjar.

 

7. ska du gå på ett gymnasium i göteborg? självklart ska jag gå på ett i göteborg för jag trivs i göteborg och vill fortfarande kunna umgås med mina kompisar och så.  

Av karin gustafsson - 18 september 2014 12:05

 här kommer svaren till frågestunden hoppas att ni gillar dom verkligen.


1. gillar du nån just nu? alltså ja det gör jag och killen vet om att jag gillar han och så. Men jag hoppas verkligen att det kan bli nåt mellan mig och han.

 

2. vad är viktigast för dig att killen är?killen ska vara snäll, omtänksam och gillar sport och sen spelar det ingen roll faktist för mig. Jo åldern han saka inte vara under 14. sen har jag inga krav hur han ska se ut

 

3. är det viktigt för dig att din familj gillar din kille? alltså det är ju roligare om min familj gillar han och då kan man ju umgås alla tillsammans och då blir det inte så mkt bråk om att man har sattsat på fel kille och så. så det är väl viktigt för mig att min kille och min familj trivs ihop.

 

4. Kommer du skriva ut på bloggen om du skaffar en pojkvän? alltså det beror på för att om jag känner att jag vill dela det med mina läsare och om han vill också så gör jag självklart det. Men jag kommer kanske inte skriva det så fort jag har skaffat pojkvän liksom. Jag har inte så bråttom och visa i social medier att jag har skaffat en kille precis.

 

5. kan du ge tips hur man ska veta att än kille är kär i än?alltså jag märker om nån är kär i mig för då håller den killen på med mig väldigt mycket och kollar in mig och så och sen pratar dom ofta med mig och så. så om den gör så är det säkert kär i dig.

 

6. är du kär i några av dina ex fortfarande? helt ärligt nej. dom flesta jag har varit tillsammans med är det jag som har gjort slut för jag inte haft några kännslor kvar för dom och då har vi bara blivit vänner. Men efter några månader så har några av mina Ex frågat på mig men jag har sagt nej.

 

7. skulle du kunna vara tillsammans med en 17 åring? helt ärlig nu ja ålden spelar ingen roll bara man älskar den personen man är ihop med och så. 

 


hoppas att ni gillar svaren om kärlek och så del 2 kommer ut ikväll och det kommer handla om skola och lite annat smått och gott.     

 

 

Av karin gustafsson - 18 september 2014 07:49

godmorgon! ligger i sängen och är fortfarande sjuk så jag får inte rida denna veckan. Men jag vill så gärna göra det men ändå vill jag inte bli mer sjuk. Saknar verkligen min stjärna och sitta på hans rygg igen och bara skritta ut han och jag. älskar han så mkt som man inte kan beskriva med ord. Mamma tar han den här veckan eftersom jag inte kan det:(

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards