kakkan1114

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av karin gustafsson - 8 februari 2014 18:39

idag var jag i nääs och firade min mormor som fyllde 70 år fast hon fyller i morgorn. Men igår kväll så skulle jahg hjälpa mamma och skriva ett brev till mormor. då tänkte jag varför kan inte jag hålla ett tal för min mormor det skulle hon bli glad för. så kl 10 så satt jag och skrev ett tal för henne och idag så hållde jag det till henne och det blev många som kom fram till mig och sa var fint tal du hade skrivit till din mormor och det var många som grätt för att det var så fint. först så ville jag inte göra det men sen tog jag modet och gjorde det. jag ångrar inte att jag gjorde det. för det känns bra att jag gjorde det för min mormor. så det var kul. Sen köpte jag biljetter till en ridsport event ska gå med min kusin så det ska bli kul det är 3 veckor kvar så. Men ikväll blir det att kolla på melodifestivalen med familjen.

Av karin gustafsson - 8 februari 2014 18:26

i det här inlägget så kommer jag och berätta hur man ta första steget. Man kan ta första steget på en fest,skolan och på sms. Det finns många sätt som man kan ta första steget på. På en fest så kan du bjuda upp den personen och fråga om hon vill dansa med dig och sen när det blir tryckare så kan du fråga henne om hon vill dansa med dig. I skolan så passa på att prata med den personen och skriva ett brev och berätta hur mycket den personen betyder för dig och hur du känner för den personen. På sms så är det oftas lättare och berätta vad du känner för nån skriv ett sms och berätta hur du känner och hur mycket den personen verkligen betyder för dig och fråga om den vill gå på bio eller något. skicka dett och vänta tills du får svar och bli inte ledsen om den inte känner samma sak för dig. Det finns andra killar/tjejer i värden du kommer och hitta den rätta snart men det kan ta ett tag.  

Av karin gustafsson - 8 februari 2014 18:16

hej nu när alla hjärtans dag närmars sig så kanske det är många som inte vet vad man ska ge den man älskar eller gillar mest i värden. då tänkte jag ge er några tips på vad man kan ge dom i pressent den 14 febuari. så här kommer några tips.


1. en ros och en chocklad ask.

2. bjuda ut den på bio och sen middag och så bjuder ni på allt

3. en ros och gelehjärtan

4. göra en låt som handlar om hur mycket den personen betyder för dig och hur mycket du älskar den och så.


det här var mina tips om pressenter som ni kan ge på alla hjärtans dag som sagt eller så. och skriv ett brev och berätta hur mycket den personen verkligen betyder för dig. du behöver inte ge pressenter till den du är ihop med och gift med. du kan ge det till nån som betyder sjukt mycket för dig tex en vän eller nån i familjen.

Av karin gustafsson - 8 februari 2014 11:01

Nu sitter vi i bilen och väntar på min brosa och min pappa. Sen ska vi åka till Nääs och fira mormor. Det ska bli kul. Det kommer bilder har med min kammera så jag kommer ta lite kort. Men ni får ha en bra lördag. Men hoppas att ni mår bra.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards