kakkan1114

Alla inlägg under maj 2015

Av karin gustafsson - 2 maj 2015 10:43

när jag skriver det här inlägget så var kl 10:40 men strunt i det. Snart ska jag åka upp till stallet med ...... Det ska faktist bli kul. Jag gillar att umgås med kompisar samtidig som jag är i stallet . Jag känner mig så ensam när inte nån är med mig. Idag är det jätte många från mitt stall som är ute på tävlingar och så. Men vi får hoppas att det går bra.

Av karin gustafsson - 2 maj 2015 08:55

idag så vaknade jag upp glad och pigg. Snart så hämtar en kompis upp mig med sin moppe så ska vi åka till stallet. Efter Stallet så vet jag inte vad planen är men vi får se. Igår kväll hade jag en myskväll bara och kollade på film med en kompis. Och sen så pratade jag med min bästa kompis i telefon till kl 11. Efter vi hade lagt på så somnade jag gott i min säng.

Av karin gustafsson - 1 maj 2015 09:44

igår var jag hos några kompisar till familjen och käkade middag. Sen vid 9 så drog jag ut på egen hand med en kompis och sen var vi hemma hos mig och lyssnade på musik och pratade bara om massa saker. Ikväll blir det att vara hemma och umgås med ......vi ska kolla på film och bara umgås.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards