kakkan1114

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av karin gustafsson - 4 maj 2015 18:59

nu ska jag helt ärligt säga vad jag tycker om att folk skriver Elak kommentarer till mig. Dom skriver att mina lärare borde skämmas över min stavning och att jag ska lära mig och stava. Tror ni att jag tycker att det är roligt att läsa dom här kommentarerna varje dag. Jag blir förbannad helt ärligt. Om man tycker det så behöver man för fan inte säga det till mig. Jag är 15 år gammal och jag är medveten av att jag kanske inte är bästa på att stava. Men det hjälper inte att man skriver elak saker till mig. Jag och mina lärare jobbar
På att stava i skolan. Jag går runt och mår piss varje dag. När jag loggar in här och då tänker jag tänk om jag har fått en sån kommentar igen. Jag mår dåligt det tar upp min tid jag kan inte fokusera på nåt annat. Jag sitter till och med och gråter när jag rider för jag tycker inte att det är OKEJ och skriva sånt till folk över huvudtaget. Dom som skriver sånt här till mig var inte så barnsliga och vara anonyma för jag kommer nån gång få veta vilka ni är så säg det bara. Snälla jag ber er att sluta

Av karin gustafsson - 4 maj 2015 07:06

nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Är inte ett dugg taggad inför skolan. Men det är bara och göra helt enkelt. Men efter skolan så ska jag vara med en kompis och sen ska jag väl inte göra nåt mer.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards