kakkan1114

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av karin gustafsson - 8 februari 2015 17:01

när jag gick på mellanstadiet och då hade jag några kompisar som jag hängde med varje rast och varje dag och vi sa hemlisar till varandra och vi gjorde jätte mycket roligt tillsammasn. Men sen när vi kom upp till högstadiet så tappade jag och dom mer och mer kontakten och vi växte ifrån varandra helt enkelt. jag började umgås med dom som var äldre och jag umgicks inte så mycket med dom som var i min ålder då. Sen så bytte jag skola och då tappade jag mer kontakten med alla kompisar som jag hade i den andra skolan som jag hade gått från förskolan till 6an. Nu när jag möter dom från min skola dom säger inte ens hej till mig eller frågar hur jag har det. Har ni också råkat ut för det här? jag förstår ju dom att det var 3 årsen vi träffades men man kan iallefall säga Hej till en kompis som har gått i samma klass som än super länge. jag växte fort ifrån mina kompisar ju och började umgås med äldre kompisar och jag har alltid gillat och umås med äldre än dom som är lika gammla som mig. Folk förendras ju och kanske blir till en annan person eller som vanligt med lite mer smink på och så.  Jag kan säga att jag har förändras en hel del och vissa från min gammla skola tycker att jag har blivit en sämre person och vissa tycker att jag har blivit en bra person. Men jag kan själv säga så här att jag har förändras i personligheten och jag kanske är lite mer bitchigare än jag var när jag gick i 6an. Men jag är en person som gillar uppmärksamhet och står gärna i rampljuset om jag får möjlighet till den. Jag är liksom den personen jag är och jag kan liksom inte ändra på det. jag har alltid varit ihop med äldre killar och det blir ju att man umgås med doms kompisar och så. jag kommer ju alltid vara den personen som jag är men jag kommer förendras och så och det gör vi ju alla så det är ju inte bara jag som gör det.   

Av karin gustafsson - 8 februari 2015 17:00

Nu är jag hemma och sitter med datorn i knät så nu ska jag skriva ett inlägg om att växa ifrån sina kompisar och att man tappar kontakten med dom också så det kommer komma ut ikväll men vi hörs

Av karin gustafsson - 8 februari 2015 15:06

Vaknade upp bredvid älsklingen i morse så mysigt. Nu sitter jag iallafall i bilen på väg hem till Gbg. Det blev sent igår men jag klarar det. Ska ta det lugnt när jag kommer hem och bara slappa. I morgon så kommer älsklingen till mig och stannar tills på tisdag mys.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards