kakkan1114

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av karin gustafsson - 6 februari 2015 17:54

hej nu ska jag berätta lite vad jag har för planer inför sportlovet som börjar idag för mig faktist. i morgon på morgonen så åker jag till mirre och rider och gör sysslorna. Sen efter stallet så ska jag hem och ducha och göra mig i ordning som jag inte luktar häst och ser okej ut. Sen efter det så ska jag ta mig till centralen i göteborg och ta tåget till Adam som sagt. Jag stannar hos han tills på söndag så jag sover där en natt. På söndag ska jag fira min mormor. och resten av veckan har jag faktist inte planerat in nåt för jag vill att mitt lov ska komma så som det kommer. Men jag kommer antagligen vara mycket med adam nu på lovet och sen ska jag sova och umgås med kompisar och bara ta det lung och tänka på att jag har lov och så. 

Av karin gustafsson - 6 februari 2015 07:08

Godmorgon idag är det fredag som sagt. Slutar kl 20 i 2 idag så det är rätt så chill. På morgonen har vi ett prov och sen vid 9 så ska jag gå på möte men det är på skolan så jag kommer tillbaka sen. Sista lektonen är bäst för det är bild och sen slutar vi efter den lektonen. När jag kommer hem så ska jag packa inför i morgon för jag åker till Adam och stannar där tills på söndag:) Men under tiden jag är där så kanske jag inte skriver så mycket.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards