kakkan1114

Alla inlägg under oktober 2014

Av karin gustafsson - 25 oktober 2014 10:53

vaknade vid 9 idag är ganska ovanligt att jag går upp så tidigt en lördag dock. När jag vaknade va det mullet och rengnade och jag tänkta att jag inte orkar åka upp till stallet om det är så här fullt väder men vädret vänder nu ser det ut som. Jag måste ändå åka upp till mirre och mocka och sånt. jag älskar verkligen min häst så otroligt mycket. om nån skulle säga till mig att sluta rida så skulle jag tycka att dom va dumma i huvedet. För ridning är verkligen det jag brinner för och jag kommer alltid och göra vad som än händer så brinner jag just för ridningen. i torsdags va jag på lindholmen och kollade på ett gymnasium där och det va verkligen kul där . Det va 6 tjejer och 30 killar i den korridoren som jag va i.

Av karin gustafsson - 24 oktober 2014 14:31

Vaknade kl halv 7 och klev upp och kläde på mig och käkade frukost och sen vid 20 över 7 så gick jag ner till bussen. Bussen gick halv 8 så jag kom ditt 28 medans jag väntade på bussen så fick jag värdens finnaste sms av en kompis till mig. Man blev så glad att man fick det av den personen efter som det va regningt och tidigt. Slutade ganska tidigt idag 20 i 2 riktigt chill faktist. så nu sitter jag framför dator och lurana i öronen och bara chillar. Det var ett tagsen jag skrev nu här och så. Just det höstlovet har börjat nu för mig så nu är det en veckars ledighet och bara vara med kompisar och så. Det ska bli riktigt skönt att slippa lektonerna men kommer dock sakna massor från klassen och perallerklassen.Men jag hoppas att vi träffas ändå över lovet.  Men vi hörs!  

Av karin gustafsson - 22 oktober 2014 07:45

igår va det en jobbig dag så jag orkade inte blogga och vara inne på nätet då. Men skoan va väl helt okej förutom en sak men den vill jag inte ta upp. men det va lite kort faktat om igår.

Av karin gustafsson - 18 oktober 2014 21:29

godkväll! åkte till stallet vid halv 2 red ut mamma gick med mig. Eftersom det var många som tävlade idag i mitt stall. Sen så vilade jag mig och pratade med H typ hela kvällen. Men i morgon ska jag åka och kolla på tävlingar. Men godnatt så hörs vi i morgon

Av karin gustafsson - 17 oktober 2014 07:34

idag är det fredag och då slutar jag 20 i 2 och det är så himla skönt eftersom 8 slutar kl 3 så 9orna slutar tidigare än dom. Men direkt efter skolan så ska jag till frölunda torg och möta upp en kompis ifrån stallet så ska vi vara där och så. Men ni får ha en toppen dag.

Tjo

Av karin gustafsson - 15 oktober 2014 18:33

godkväll! sitter i min puff i mitt rum och kollar på film. Skoldagen har väl varit sådär. Men skriver mer i morgon.

Av karin gustafsson - 13 oktober 2014 19:37

hej helgen va både bra och en katastroff faktist. Måndag idag skolan va rätt så chill faktist. Kl 20 i 3 så hämtade min tränare mig och då åkte vi till stallet och lastade på livius och sen åkte vi på träning med han. och nu ligger jag i sängen.

Av karin gustafsson - 11 oktober 2014 10:47

godmorgon nu sitter jag på tåget på väg till landet. Ska bli skönt att komma ut på landet nu eftersom jag bor i stan. Andas in land luft och bara umgås med mina killkompisar som är på landet nu. Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll men det blir väl fest på landet eller så blir det chill kväll. Vi får se vad killarna har planerat också.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards