kakkan1114

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av karin gustafsson - 3 juni 2014 18:09

Just nu känner jag att jag måste ta en paus från bloggen! Bloggen kommer vara i gång på torsdag igen. Det har hänt flera saker men ni får ha det bra. Tänker inte ta upp något på bloggen det stannar hos mig och dom som vet det. Jag är ledens att jag måste ta en paus från bloggen men just nu känner jag att det är bäst så för mig:( :(

Av karin gustafsson - 3 juni 2014 18:06

Och igår fick vi ett sms av den ponnyns ägare och dom sa att han kunde komma den 13 till mig och jag blev så himla glad. Alltås så den kommer dagen efter jag har slutat skolan. Den andra nyheten var att det snart kommer ett föl och den kan komma när som hälst. Så spännande!!

Av karin gustafsson - 3 juni 2014 16:36

Hej idag har jag varit i skolan! Det var helt okej faktist han aldrig prata med min älskling i skolan. Men sen tog vi spårvagnen till marklandsgata och där köpte vi coola och kexchoklad. Men fick en till god nyhet idag men jag skriver det med den andra nyheten. I morgon är det onsdag och då går vi som vanligt till kl 15 sen får vi se vad jag hittar på. Nu ska jag snart byta om till stallet.

Av karin gustafsson - 3 juni 2014 08:08

Godmorgon vaknade lycklig och supet trött. Jag är så lycklig som jag inte kan beskriva ord med. Idag ska jag träffa min kille efter 5 lediga dagar från skolan. Slutat kl 15 idag så det är inte så lång dag idag och det är väldigt skönt. Men i går var jag med några kompisar och det var rätt skönt och släppa allt och bara vila och umgås med dom. Jag har väldigt mycket planerat nu först ska jag läsa på TP(tävlinregememtet) sen ska jag läsa på moppekort grejen och sen båt Lisens som jag får köra båt själv. Så det ska jag göra.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards