kakkan1114

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av karin gustafsson - 27 maj 2014 18:09

Nu närmar det sig sommarlovet och jag går ut 8an i år alltså jag kan inte riktigt fatta det. Efter sommarlovet börjar jag i 9an snart går man ut grundskolan och då ska man ut i värden. Men sommarlovet ska bli kul men ändå inte för jag får inte träffa älsklingen så mycket och jag kommer sakna han så mycket men fördelen med sommarlovet är att mirre kommer och att jag kan rida varje dag. Jag kan inte riktigt fatta att jag fyller 15 år snart. Men nu ska jag dra till stallet och rida snart

Av karin gustafsson - 27 maj 2014 17:32

Nu ska jag berätta lite vad jag ska göra på mitt sommarlov. Direkt efter skolan har slutar på helgen där så kommer mirre till mig och då ska vi verkligen gosa jag och mirre hästen. Sen ska jag umgås med älsklingen såklart och han ska få kolla på mig när jag rider mirre. Och sen ska jag bara vara i stallet och rida och umgås med pojkvännen så mycket jag kan och sen Spanien med Alice och sen lite mera saker

Av karin gustafsson - 27 maj 2014 07:57

Idag är det tisdag och i morgon är det våran sista dag i skolan för den här veckan. Det är väldigt skönt att vi bara går 3 dagar denna veckan och nästa vecka är det också så. Sen veckan där på så på torsdagen där så slutar vi skolan då blir det sommarlov. Jag ska ju ha mirre i 1 månad så jag kommer tillbringa min sommar med han och älsklingen och masa mer folk. Känner att mitt sommarlov kommer bli jäkligt roligt,kul. Men det är rätt så sofft i skolan nu. Inte så mycket och göra bara bli klar med det man håller på med i skola .

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards