kakkan1114

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av karin gustafsson - 21 maj 2014 08:07

1. Vad tycker din pojkvän att du har killkompisar: alltså vi litar så bra på varandra så han vet att dom är bara kompisar till mig och det är han som jag alltid tänker på och så.

2. Säg 3 saker om varandra?
Om karin så är hon ärligt,snygg,gillar och umgås. Om min pojkvän: snäll,ärligt,snygg.

3. Vad gör ni när ni umgås?: vi är hemma hos karin eller så är vi på stan och så.

4. Hur mycket träffas ni?: varje dag i skolan typ och sen försöker vi ses en dag på helgen. Men vi pratar med varandra på sms och i telefon varje dag.

Av karin gustafsson - 21 maj 2014 07:58

Igår red jag en häst som heter princess och det var faktist första gången jag red henne. Hon är väldigt pigg så man måste hela tiden rida henne på ett bra sätt. Men min ridlärare tyckte att jag red henne väldigt bra för att det var första gången. Men hon kan göra lite som hon vill liksom men jag klarade henne tyckte jag. Hon är väldigt jobbig och rida men jag måste bara hitta knapparna på henne. Och min ridlärare tyckte att jag var redo för en ny utmaning så då fick jag henne.

Av karin gustafsson - 21 maj 2014 07:54

Idag är det onsdag och vi har idrott i 2 timmar. Det ska väl bli halv kul fast den klassen som min pojkvän går i ska vara med oss i 2 timmar så det ska bli helt okej faktis. Men igår red jag på en häst som heter princess men ett inlägg om henne kommer.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards