kakkan1114

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av karin gustafsson - 2 maj 2014 11:54

nu ska ni och jag hyllla värdens bästa pojkvän tycker jag. Han har alltid stöttat mig och när jag har gråtit så tröstar han mig. Han har alltid funnis där när jag behöver han. Han är mitt allt verkligen. nu har vi varit tillsammasn i 1 månad och 6 dagar och jag är så himla lycklig att det blev vi två just. under alla våra stunder tillsammasn har vi haft kul och när du kittlar mig och allt sånt.  du är den bästa som har hänt mig. jag har aldrig riktigt förståt att det blev just vi två. jag hade inte märkt dig i 7an men i 8an så klickade vi direkt och vi blev kära i varandra. Du ska veta att jag alltid kommer att vara din vad som en händer. så ska vi alltid vara vi två och hålla handen. jag är så glad när jag är med dig och hela min familj gillar dig sjukt mycket och dom är glada för våran skull. Du är verkligen värd att hyllas här på min blogg idag älskling.

Av karin gustafsson - 2 maj 2014 11:15

var ju med värdens goaste och gulligaste kille igår kväll.  Han kom till mig lite efter 5 så gick vi och köpte godis och sånt och hyrde en film. sen gick vi hem till mig och myste och så i mitt rum och kollade på tv. sen åt vi middag och det var super mysigt. Sen skulle vi kolla på filmen och vi kollade inte så länge kanske i en halv timme sen så drog vi ner till havet. Och nere vid havet så träffade vi sjukt många personer som går i min gammla klass. Men vi satta oss med mina kompisar så satt vi där en stund tills 9 tror jag sen drog vi hem för det var super kallt och jag hade ingen tjock tröja untan bara min jacka som jag lånade ut till min kompis. sen så slö kollade vi lite på tv och vid 20 över 10 så körde vi han hem. Men det var super mysig kväll.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards