kakkan1114

Alla inlägg den 11 april 2014

Av karin gustafsson - 11 april 2014 16:11

Nu är skolan avklarat och nu börjar mitt LOV så himla skönt och ha lov. På mitt lov har jag lite planer som jag ska göra och sen ska jag träffa en person. Men hoppas ni får ett super bra lov som jag ska ha. Men nu slipper jag läxor,gå upp tidigt, lägga mig tidigt.

Av karin gustafsson - 11 april 2014 08:10

Kärlek är ganska svårt ibland när man är tonåring och vuxen. Man vill hitta den speciella som förstår dig utan att man säger ett ord. Man har en bild på hur sin dröm kille/tjej är och det är inte alltid så enkelt att hitta den personen som har det man söker alltid. Vissa kanske har lättare och hitta en pojkvän/flickvän än andra. Men man får tänka så här att alla kommer hitta den rätta nån gång i livet. Men det kanske tar ett tag för vissa men tror inte att ni aldrig kommer få nån. För nån vacker dag så kommer dröm killen/tjejen till dig.

Av karin gustafsson - 11 april 2014 08:00

Idag är det fredag och det inebär sista skoldagen innan påsklovet så himla skönt och slippa skolan och sen är det lång helg. Men på påsklovet ska jag träffa lite folk bland annat EN person som jag kommer sakna sjukt mycket på lovet. Men nu på morgon i skolan är det läxförhör i So sen är det svenska och sen har vi språkval och sen den bästa lektonen på hela veckan är Hemkunskap med den andra klassen.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards