kakkan1114

Alla inlägg under mars 2014

Av karin gustafsson - 16 mars 2014 08:41

Mamma väckte mig kl 8 för att jag skulle stiga upp då. För att åka till en tävling kl kvart i 9 det är kingsland cupen så det ska bli kul och kolla. I morgon så kör vi recet i skola . Men måste åka nu. Skriver mer sen när jag kommer hem

Av karin gustafsson - 15 mars 2014 09:31

Snart ska vi åka till delsjön och kolla när mamma ska springa. Sen blir det åka till Gbg och äta och sen blir det stor städning i mitt rum för jag har fått bett och det är verkligen kul. Det är inte bara jag som har fått det i min familj. Men skriver mer sen

Av karin gustafsson - 14 mars 2014 15:51

Alltså jag har så himla mycket och tänka på just nu. Jag satsar som sagt på ridningen och skola . Jag brinner för det som jag gör nu. Och det är verkligen kul att jag får göra det. Utan alla mina kompisar,släkt,familj som har stöttat mig i motgångar inom ridningen så skulle jag aldrig vara där jag är nu. Det är tack vara dom jag är där jag är idag. Dom har tränat mig dom har get mig tips och så. Men just nu vill jag bara göra det som jag brinner för. Just nu har jag ingen tid att ha pojkvän och så. Jag vill ha den tiden till att rida och vara i stallet. Men när allt har lagts sig lite så kanske jag har tid med pojkvänner men nu ska jag göra det som jag brinner för. Och satsa på skolan,ridningen och bara fokusera på det. ibland hinner jag inte med kompisarna för jag har mycket och göra. Tex. Nästa vecka är jag full bokad på massa roliga saker och då hinner man inte göra så mycket annat. Man har fått erbjudan om saker och så. Och lite annat roliga saker. Men nästa vecka blir det en häst veckan för mig kan jag ju säga till er redan nu.

Av karin gustafsson - 14 mars 2014 15:42

Jag satsar 100% på ridningen om det går dåligt så blir jag sur och ledsen över mig själv och inte på hästen. Jag pratar alltid med mina föredrar vad jag kunde göra bettre och så när det går dåligt för mig. Men jag vill alltid göra MITT bästa när jag rider. Det går verkligen upp och ner på skalan när jag rider. Ibland är jag jätte glad över min prestation som jag gjorde idag på lektoner. Men jag är aldrig glad hela tiden när jag rider. Jag blir alltid ledsen när det inte går som jag har tänk mig. Jag blir sur över mig och ibland på hästen. Jag rider ju olika hästar som är olika pigga ibland när man rider pigga hästar så måste man ju bygga upp ett band mellan ryttaren och hästen. Men när man väl har gjort det och sen går det dåligt. Då känns det verkligen som att vårt band inte fanns där mer och har aldrig funnits. Men det är inte så lätt hela tiden som det ser ut som. Alla har motgångar nån gång till och med Elitryttarna har motgångar det är inte som en dans på en barna. Jag har verkligen slitit och kämpat för att lyckas och det gör som jag gör det som jag brinner för.

Av karin gustafsson - 14 mars 2014 11:18

Nu sitter jag i bilen. Solen Skinner idag i Göteborg och det är 6 grader idag. Så det är verkligen vår. Jag har mina huggs och min rosa väst på mig idag. Men vi är på väg till Alingsås nu och ska hälsa på min mormor som bor där. Men skriver mer sen

Av karin gustafsson - 13 mars 2014 20:50

Idag är det torsdag och det innebär att min helg har börjat ikväll. Ingen skolan för mig i morgon ska bli super skönt att slippa skolan och bara fokusera på livet och hästarna. Som sagt satsar jag 100% på min ridningen. Men om min ridning kommer det ett eget inlägg. Har till och med en sak som är viktig på måndag som jag hoppas går bra

Av karin gustafsson - 12 mars 2014 18:26

Nu sitter jag i vardagsrummet och har jackan på mig för jag ska ut en sväng med en kompis. Det ska bli kul och så men skolan är avklarad idag inga Läxaor så det är skönt och i mån kväll så börjar min helg har nämligen studiedag på fredag och då är jag ledig. Ska faktist bli skönt att vara ledig och inte tänka så mycket på läxor och så. Men det ska bli kul har lite planer inför fredag. Ska kanske åka till min mormor och hälsa på där när jag endå är ledig liksom. Det var längesen jag träffade hon

Av karin gustafsson - 12 mars 2014 10:43

Uppdraderar lite nu när jag i skolan. Idag har vi inget speciellt i skolan men snart ska vi ha språkvall och sen blir det bamba och lite annat.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards