kakkan1114

Alla inlägg under mars 2014

Av karin gustafsson - 22 mars 2014 14:56

Igår hade jag inga planer så jag var hemma och kollade på film med mamma och pappa. Och sen vid halv 11 så gick jag och la mig i min säng faktist efter som jag har varit sjuk. Men idag är det lördag och jag mår bra nu fast lite ont i halsen och så. Men äter halstabletter och så. Men igenkligen så skulle jag åka till mirre idag. Men jag tycker att det vara bäst att repa sig först innan man rider igen. Men ikväll så kommer några kompisar till oss och äter middag. Ska bli kul.

Av karin gustafsson - 21 mars 2014 17:41

Alltså nu när man tänker tillbaka på allt man har varit med om. Så är det faktist riktigt mycket jag har varit med om. Tex byte skola till en skola som jag inte kände nån i. Saknar verkligen mina gamla klass kompisar vi hade så roligt tillsammans och vi åkte på en klass resa. Men tyvärr så har jag tappat mer och mer kontakten med flera av mina gamla klass kompisar. Jag saknar dom sjukt mycket alltså. Men jag visste att det var bettre för mig på min nya skola. Ibland önskar jag att jag byte skola tidigare. Men man fick stå i kö. Men jag är fortfarande in skriven i min gamla skola. Jag bor nära den skolan så jag kan hälsa på dom så ofta jag vill. Men ibland vill man göra om dom bästa minnena man har varit med om. Jag vill göra om hur mycket som hälst jag har varit med om. Jag vill till och med göra om när jag träffade min allra bästa killkompis för första gången. Alla våra minnen vill jag också göra om. Jag blir så glad när jag kollar på alla bilder jag har tagit med oss två.

Av karin gustafsson - 21 mars 2014 11:28

Jag har inte varit i skola på två dagar snart. För jag är sjuk idag och har ont i halsen. Det är därför jag inte har haft lust att blogga. Men ni får ha det så bra

Av karin gustafsson - 19 mars 2014 08:08

Godmorgon värden! Igår hade jag verkligen ingen bra dag. Men idag ska vi börja om för början och ta nya tag. Efter skolan blir det att åka till torget och där mötet jag upp mamma för vi ska kolla på nya byxsor till mig. Sen åker vi hem gör läxorna och sen kolla på ryttareliten på svtplay. Kunde inte se det igår

Av karin gustafsson - 18 mars 2014 15:18

Nu är skolanavklarad för idag. Och i morgon ska vi redovisa våran dans och det ska väl gå halv bra. Men har mycket och göra denna veckan. Men den saken jag var på igår gick super bra.

Av karin gustafsson - 17 mars 2014 15:31

Skolan är avklarat idag och nu sitter jag i bilen på väg till den saken som jag ska göra idag. Sen blir det hem och PLUGGA mycket Läxaor denna veckan. Men skriver när jag kommer hem igen

Av karin gustafsson - 17 mars 2014 08:01

Nu är jag på väg till skolan och där ska jag tillbringa mig dom första timmarna på dagen. Sen efter vi har slutat så ska jag åka iväg till en sak direkt efter skolan så det är lite stressigt för mig idag. Men det kommer säkert gå bra. Men jag säger inte vad det är innan det är klart liksom. Men om alltid går bra så är det grönt för mig. Men skriver mer i skolan. Hoppas att ni får en bra dag. Så hörs vi

Av karin gustafsson - 16 mars 2014 16:13

Idag har jag verkligen haft fullt upp. På morgonen så var jag på tävlingar nära mig. Och sen åkte jag till stallet och skulle lämna en sak. Sen åkte vi tillbaka till tävlingarna. Sen vid halv 1 så åkte jag hem och sen efter jag kom hem så har jag städat rumet och så. Men i morgorn gäller det. Alltså är så spänd med går inte ut med det nu men kommer brätta när det är klart och så.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards