kakkan1114

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av karin gustafsson - 8 mars 2014 21:11

Sitter i soffan med Alice nu och kollar på mello med båda hundarna snart blir det att äta middag. Och sen vidare till stallet och kvälls fodra det är så roligt att se Alice igen. Vi har planer som jag ser fram i mot super mycket. Ska försöka ta mycket bilder på oss två. Men Alice är värdens bästa kusin verkligen

Av karin gustafsson - 8 mars 2014 10:49

Nu har vi åkt lite mer än halv vägs. Vi är framme om en timma och så. Men tåg kan vara roligt ibland och när man har nåt och göra. Det är lite tråkigt och sitta och åka tåg i några timmar. Skrev även med en kompis som jag träffade på ridsportäventet och vi skrev så roliga saker med varandra. Och min ena vän var och tävlade men fick åka hem tidigar. Så det var synd om han verkligen för jag tror att han hade sätt fram i Mot det. Men skriver mer sen när jag är framme

Av karin gustafsson - 8 mars 2014 09:45

  hej just nu sitter vi på tåget på väg till värmland ska bli kul att komma bort lite från stan och komma till landet och träffa alla mina kompisar och min kusin och moster. Men jag funderarar på att plugga lite på min HKK läxa som jag har läxförhör på om 2 veckor men jag vill så gärna prestera och göra mitt bästa i HKK.  jag vill få bra betygg i 8an och så men jag hade tyvärr inte med min dator så jag kunde inte göra matte men det får jag göra nån annan gång. Känner att det är bra att Plugga när man sitter på tåget och ska sitta här i några timmar. Men sen när vi kommer fram ska vi äta lunch på stan och sen drar vi vidare hem till Alice och min moster. Men hoppas verkligen att ni får en underbar och rolig helg med dom man tycker om.  

Av karin gustafsson - 8 mars 2014 08:30

hej när ni läser det här så är jag antagligen på bussen på väg till tågstationen med mamma. Vårat tåg går kvart över 9 så det är lungt men ska ha mi engeri dryck och lite godis och sen hörlurana på mig och kanske plugga på tåget. har några läxsor och göra. Men när vi kommer fram så hämtar Min moster och alice oss vid tåget. Jag ska ha en rolig helg utan att tänka på allt som angår skolan och så fast PLUGGA måste jag typ göra men men det är inget att göra åt när man vill sattsa sjukt mycket på skolan.  

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards