kakkan1114

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av karin gustafsson - 6 mars 2014 19:01

På lördag åker jag ängkligen upp till Värmland med mamma. Det var ett tag sen jag träffade alla mina släktingar som bor där. Men vi ska i allefalla fira min moster som har fyllt år och det ska bli super kul för då träffar jag även Alice där uppe som är min halv kusin. Men nu är det bara att göra recet i skolan innan lördag för då åker jag upp. Vi åker tåg så jag ska ta med min engelska läxa som vi har tills på tisdag nästa vecka så det blir plugg på tåget på lördag och hörlurarna i öronen och digga Musik. Det tar 2-3 timmar att åka upp ditt tror jag.

Av karin gustafsson - 6 mars 2014 18:57

Nu har jag precis gjort mina läxor och nu sitter jag i mitt rum och sjunger och lyssnar på musik. Idag blev det inte något stall för mig tyvärr. Har varit hängning i skolan och haft ont i halsen. Men mår mycket bettre nu i allefall så i morgon är det skola för mig som gäller i allefall

Av karin gustafsson - 6 mars 2014 10:13

Nu sitter jag i skolan och är på ganska dåligt hurmör men det ska inte gå över bloggen. I dag är det stallet som står på planen ska åka till ett annat stall där dom ska vissa upp en häst som står på det stallet så jag ska få vara med. Det ska bli kul. Men nu taggar vi slöjd och sen bamba och sen mina två lektioner.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards