kakkan1114

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av karin gustafsson - 3 mars 2014 19:15

ja måndag börjar ta slut och jag sitter i min puff och bloggar. Men idag var det som sagt skolan och jag var verkligen trött efter helgen var först på festen och sen två dagar på GHS ju. Men träffade sjukt goa människor som man blev kompis med. Men jag klarade av skolan idag fast jag var trött som sattan idag. Men efter skolan så åkte jag till frölunda torg köpte en ny handväska som verkligen är snygg. ska försöka gå och lägga mig i tid idag som jag får sova ut lite efter helgen. Men nu taggar vi en ny vecka och nya utmaningar som sagt och sen åker jag upp till sköna värmland i helgen och där träffar jag några vänner till oss men det får ni veta lite senare. men skriver ett längre inlägg i morgorn är super trött sommnade nästan idag i skolan

Av karin gustafsson - 3 mars 2014 19:05

jag var ju som sagt på henrik barrys ridsport event och det var massa personer som är kända från ponnyakuten en serie från tv där dom får hjälp med sina problem av tobbe. Men som sagt var ju hugo och linus där. Hugo är med i år i ponnyakuten och linus har varit med i ponnyakuten 1 tror jag. Men alla som var på festen skulle ju till GHS. Men på lördag träffade jag mina tjejkompisar på GHS och när vi gick på mässan så såg vi hugo och Linus som var på festen och Hugo gick i mot oss och jag frågade om jag fick ta en bild med han och linus och det fick jag. Vi stog och pratade med dom lite efter som jag hade träffat dom på fredagen. och det var super kul. efter som hugo är lika gammal som mig och vi hade pratat lite och så innan lördagen och han hade kollat på mig på festen. Men som sagt det var sjukt kul att träffa dom två killarna som är sjukt goa. Dom bryr sig verkligen om alla.    

Av karin gustafsson - 3 mars 2014 18:56

Här kommer bilder från Henrik barrys ridsport event 2014

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards