kakkan1114

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av karin gustafsson - 21 februari 2014 17:59

Nu sitter jag på bussen efter en rolig kväll med kompisarna. Åkte in till linneplatsen efter skolan. Vi fikade och der var super mysigt. Men sen ska jag vila mig eller så men vi får se lite hur det blir. Men skriver mer sen

Av karin gustafsson - 21 februari 2014 08:06

Godmorgon på er. Just nu är jag på väg till skolan. Skolan är inte så super kul men ändå. Det här året är viktigt för mig för sen börjar jag i 9an och så. Men efter skolan så blir det att ta spårvagnen till linneplatsen och där mötter jag upp några kompisar till mig och sen ska vi fika och gå i affärer tror jag och sen tar vi bussen där ifrån ikväll. Men hoppas att ni får en super bra fredag det ska jag ha iallafall men puss på er

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards