kakkan1114

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av karin gustafsson - 17 februari 2014 16:52

hej idag kommer kanske del 2 av frågestunden få se om jag hinner skriva ner svaren. Har lite andra saker och göra också. Men nu sitter jag i min säng med datorn i knät och sjunger och bloggar och smsar med kompisar. Skolan var helt okej idag förutom att alla var så trötta idag för det var första dagen i skolan. Men i morgorn är det music ska bli kul. Men snart ska jag gå ner och plugga som jag inte gillar. har sjungit ända sen jag kom hem så min röst är typ helt sönder eller vad man säger. Men kommentera vad ni tycker att jag ska skriva om på bloggen har inget kul att skriva om längre. Men idag hade jag andra tankar på lektionerna satt bara och kollade genom fönstret varje lektion.  Måste verkligen lära mig att fokusera på lektionerna efter som jag vill ha bra betyg i skolan i allefall när jag börjar 9an. men ni får ha en bra dag     

Av karin gustafsson - 17 februari 2014 15:35

Förlåt för en dålig bloggning. Har haft så mycket i skolan idag. Det var ändå första dagen efter lovet. Men idag ska jag inte göra något speciellt. Men ska plugga och lite annat sånt. Sen vet jag inte vad jag ska göra

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards