kakkan1114

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av karin gustafsson - 7 februari 2014 16:38

skolan var rätt chill idag vi var 6 styckna sen blev vi fyra så det var super skönt och det var lungt och så på lektionerna. Men på hemkunskapen så  var vi bara två killar och två tjejer efter som dom andra var sjuka. Men idag börjar mitt lov änkligen var jag har längtat efter lov för då får man sova hur länge som hälst och så. Men alltså jag skulle ladda över videon där jag svarar på frågestunden och det funkade inte så jag kommer antaglingen att skriva alla svaren för det funkade tyvärr och ladda ner videona. Men ni får nöja er med det. Nu är det bara tre veckor kvar tills göteborgs horse show tror jag. Men jag kommer självklart att vara där och så.

Av karin gustafsson - 7 februari 2014 09:00

som ni kanske har märkt så sitter jag och tänker väldigt ofta. Men jag har tänkt mycket på vad jag vill göra med bloggen och så. jag älskar verkligen och skriva och berätta vad som händer i mitt liv liksom till er. andledningen att jag började blogga var att jag älskade och skriva och så. Men nu sattsar  jag sjukt mycket med bloggen och jag vill så gärna att min blogg ska bli stor för det skulle verkligen vara en dröm för mig. Men ibland kanske inte tiden räcker till vad man vill göra. Jag är liksom bara 14 år och har hela livet på mig att funder vad jag just vill göra med bloggen. Om jag just vill göra det här som jag håller på med eller inte. Nu vet jag faktist inte vad jag vill göra för det är så svårt att veta det. jag har alltid trot att jag vill bli känd och det vill jag ju. Men då kanske man ska kämpa mer på bloggen och tänka vad jag skulle vilja läsa på en blogg liksom. och hitta företag som kanske vill sponsra mig och göra lite reklam för mig eller något. för just nu har jag ingen som sponsrar mig och så. Men jag försöker verkligen och hitta sponsor till bloggen men det går inte så himmla bra kan jag säga själv och så tycker jag också. Men jag vill ändå inte sluta blogga eller ta mer blogg pauser för det blir inte så roligt för er och mig. men vi får se vad som händer med bloggen.

Av karin gustafsson - 7 februari 2014 07:52

Godmorgon solstrålar just nu sitter jag i bilen och är på väg till skolan. Ska ha ett litet läxföhör idag som vanligt och sista lektionen är det ju hemkunskap ska bli riktigt kul faktist. Sen kommer mamma att hämta mig så ska vi åka och handlar och lite sånt. Men jag uppdraderar mer när jag är i skolan.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards