kakkan1114

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av karin gustafsson - 29 januari 2014 19:30

kär är alla eller så kommer man bli det. Men vi måste våga ta risken om man gillar en. INGEN på jorden har bara fått ja hela tiden när dom frågar chans på en. Alla har nån gång fått nej. Men det beror inte på personen att den säger nej det kanske inte är just kär nu eller nån annan anledning som den personen kanske inte vill berätta efter som man inte behöver berätta allt för alla. Ge den personen tid på sig och tänka vad han/hon vill göra och så. Men det bästa tipset om man är kär i den personen är att vara sig själv och inte vara nån annan för då kanske man skrämer bort den eller så tror den att man är helt knäp. Men var dig själv och var ingen annan för det slutar bara dåligt för båda två och man kan bli ledsen. gå fram till den personen du gillar och säg att du gillar den. om man är bästa vän med en kille och man blir kär i den så kanske man tänker att om jag säger att jag gillar den och han/hon inte gör det så kommer våran vänskap och ta slut men jag kan lova dig om du berättar för han/hon att du gillar den så kommer båda du och Han/hon först. det är värre att vara ihop och sen göra slut om man känner något för sin bästa vän. Det är bettre att den personen får reda på det av dig och ingen annan för det är viktigast.

 

 

 

 

PS: jag kommer skriva kärleks inlägg och tips varje dag och det kommer jag börja med efter som jag vill att ni ska få veta lite mer om kärlek,kännslor och så. men hoppas att ni kommer gilla det efter som det kommer jag göra   

Av karin gustafsson - 29 januari 2014 19:05

hej första timmarna var jag i skolan. vi hade lite olika lektioner men inga roliga. Men i allefall på idrotten så åkte vi skridskor med klassen var bara fyra stycka som var med och vi hade skrinabanan för oss själva nästan så det var skönt att det inte var så många där. Lärarna har kommit på att vi elever ska vara sociala på rasterna så vi får inte sitta med mobilerna och det är dåligt tycker jag. Men ändå bra. Men sen när jag åkte hem så ringade jag alice min allra bästa vän så då pratade vi en lång stud om kärlek och skolan och lite så. och det var super kul. och snart åker jag och mamma upp till henne och hälsar på det ska bli super kul. Men efter som inte vi får ha mobilern på rasterna så kommer jag inte kunna blogga på rasterna och det är liksom det som är menaingen att jag ska kunna skriva till er när jag har rast men det kan jag inte nu. Men vi får läsa det på något sätt helt engkelt

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards