kakkan1114

Alla inlägg den 23 januari 2014

RGB

Av karin gustafsson - 23 januari 2014 19:16

hej läste på en blogg att rolf göran bengtsson är skaddad och missar tyvär göteborgs hors show. jag tycker värkligen att det är synd att han missar det efter som det inte är så många gånger och han kommer vila i 6-8 veckor så det blir inget skadinawium för han i år. men jag hoppas att han kommer nästa gång att han inte kommer bli skaddad då. Efter som han är sjukt bra och att han är värkligen en förebild för många killar och tjejer inom ridvärden som jag tror att dom skulle göra vilja se han i år. Men tyvärr så kommer vi inte att se han och det är väldigt synd tycker jag efter som han rider så himla bra och att han van en klass föra året när jag var där. och att han tävlar för sverge. men jag hoppas att han är på bettre vägen snart.   

Av karin gustafsson - 23 januari 2014 15:17

Dagen har inte varit rolig för mig alltså jag vill inte gå in på dejtaljerna. Men det har i allefall inte varit så kul. Men jag tror att det kommer bli en dålig uppdradering idag. Men vi får se

Av karin gustafsson - 23 januari 2014 08:07

Hej idag är jag inte så glad. Men jag ska göra dagen bra ändå. Och sen ska jag blogga så då kanske jag blir lite glad. Men vi får se men nu sitter jag i taxin och är på väg till skolan. Ska ha bild och slöjd men på slöjden ska jag gå på ett möte mycket möten nu denna veckan. Men hoppas att ni får en bra dag det ska jag i allefall försöka att ha. Men vi ses

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards