kakkan1114

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av karin gustafsson - 13 januari 2014 19:29

jag ville bara säga att kärleken är den bästa som finns och man blir så lycklig. när man hittar den rätta så är det bra men ibland kan man trilla ner på golvet igen och man blir dumpad. Men när som hälst så kommer han tillbaka och vill ha dig. Jag blev dumpad av en kille och efter några veckor så började jag träffa han på rasterna i skolan och så men det kasnke blev något mellan oss man vet inte. men kärleken är så bra att man ha jag tror att ni kan gissa ut vem jag är med varje rast. hen gör så att jag mår bra och vi har alltid roligt tillsammans och vi har det mysigt och vi kan prata om allt. hen är bara så bäst. du ska veta att varje natt så drömmer jag om dig och jag blir glad när jag ser på dig och mår bra när vi umgås. Men mer om hen säger jag inte. 

Av karin gustafsson - 13 januari 2014 19:20

hej nu sitter jag i soffan och sjunger och bloggar så mysig. skolan var inte så rolig idag men det ska vi inte nämna varför. Men pratade med hen idag och var med hen idag på rasterna super mysigt och roligt att vi har börjat vara med varandra nu. Men det andra inlägget om en kommentar blev jag så sur på efter som jag har fått 3 styckna nu och man tröttnar väldigt snabbt på folk som gör det. Man får tycka och tänka saker om folk men man behöver inte alltid säga det till personen som den blir ledsen. Men i morgorn blir det säkert roligt efter som först ska jag till skolan och träffa hen och umgås med hen lite och ha det super roligt. sen blir det ridningen och ska försöka och inte bli sur på mig själv. men det kommer ett inlägg om kärlek men vi hörs snart puss på er  

Av karin gustafsson - 13 januari 2014 15:30

Är det här okej att kommentera elaka saker på min blogg om mig. Ni känner ju inte mig och varför då döma nån som ni aldrig har träffat eller sätt. Jag acceptera inte det här. Jag har tröttnat på alla elak kommentarer som vissa skriver. Jag vet inte vad jag kommer göra men det här är inte roligt för mig. Ni känner inte mig änns sluta dömma nån som ni inte känner. Det är är droppen snart. Så snälla sluta skriva elaka saker till mig på min blogg.

Av karin gustafsson - 13 januari 2014 12:15

Det är bara 1 år kvar tills jag får välja gymnasium och jag kollar lite runt på olika gymnasium. Men alla ligger så långt borta så jag får väl se vad jag väljer efter som jag vill ju välja något med hästar. Men nu har jag rast och så sen är de engelska och sen matte. Roligt men vi hörs när jag kommer hem.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards