kakkan1114

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av karin gustafsson - 10 januari 2014 21:50

hej i morgorn åker jag ju till kenta det är blandade kännslor faktist det var sjukt längesen jag såg han och så men jag tror att det blir bra. Saknar han super mycket det fanns bara ett ord om han det var läromästare. Han var faktist en riktigt bra läromästare. men jag kommer skriva ett inlägg om han i morgorn och några bilder också

Av karin gustafsson - 10 januari 2014 21:07

hej idag när jag kom hem från skolan så gick jag och la mig i soffan och kollade på tv. sen ringde en kompis så jag gick till henne en sväng och käkade tårta och spelade wii det var super kul. Sen när kl var halv 6 så gick jag hem för jag hade lite saker och fixa angående bloggen och lite så som jag var tvungen att göra klart men jag är inte helt klart med det. i morgorn kl 12 så drar jag till det stallet som kenta är på så då får jag träffa han också. sen kanske vi ska ha gäster men vi får liksom se. så. Men angånde frågestunden så blir det 3-4 delar. första delen heter kärlek och andra delen heter skolan och kompisar och den andra kommer heta övrigt eller någor så. Men jag måste bara gör färdigt allt innan och så men ni får ha en underbar kväll för det ska jag i allefall ha. så hörs vi

Av karin gustafsson - 10 januari 2014 07:54

Hejsan nu är jag på väg till skolan ska bli helt okej för det är fredag. Igår var jag i stallet och myste med hästarna. Men idag är det hemkunskap och det ska bli roligt faktist den ända lektonen idag som är rolig. Men jag kommer svara på frågestunden så fort jag kan och så men ställ frågor och så. Så svarar jag 100% sant på dom. När jag kommer hem så ska jag dra till en kompis och käka tårta det ska bli gott. Men vi hörs när jag är i skolan eller när jag har kommit hem.

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards